moulalaluna Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Pred časom som sa zaradil na toto fórum s príspevkom Traktor 407sw a musím sa poďakovať členom fóra za odpovede. Po čase sa mi konečne podarilo zohnať náhradné diely a dať auto servisákovi, ktorý po 15 rokoch služby v Peugeote robí dnes už na živnosť. Diagnostika určila problém s vysokotlakým čerpadlom... druhý odborník na vstrekovacie systémy povedal, že čerpadlo vyzerá byť v poriadku (neviem, čo to znamená, keď čerpadlo \"vyzerá\" byť v poriadku) a nepáčia (!) sa mu trysky, vraj púšťajú viac, navrhol výmenu všetkých... nejako sa mi to celé nezdá, príde mi toto hodnotenie ako dosť nejasné - miesto toho sa pri výmene spojky a zotrvačníka objavila potreba dať dole kolesá a riešiť niečo s polosou a pretesňovať následne prevodovku a diferneciál. Ak tomu niekto rozmiete, prosím, povedzte, či to má nejaký zmysel. Doteraz som pod autom žiadne mláky nemal, nemal som dojem, že by mi niečo tieklo Nie som automechanik, ale začínam mať podozrenie, že zbytočný servis, ktorému som sa celý čas snažil vyhnúť sa stal skutočnosťou. Dúfal som, že sa udeje miesto pretesnenia prevodovky pretesnenie vstrekov, ktoré sú tri zo štyroch mokré,.... Chcel by som mať v toho pána väčšiu dôveru, pretože mi už vyčistením ušetril peniaze za nové EGR, ušetril aj solenoid, ktorý sa kúpil a navyše so mnou aj slušne jedná, čo sa mi teda v predchádzajúcich prípadoch nestalo ani raz, ale obávam sa výslednej sumy........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.