Ondrík Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 nazdarte,mám taký problém.Piatok som preštel asi 10 km a potom mi auto pri rozbiehaní sa na 3. stupeň sdochlo.po naštartovaní nedržalo otáčky a stále zkapíňalo ale keď som ich držal asi tak na 3000 rozhýbal som sa.potom to jazdilo až do dnes bez problémov,no občas to somnou cuklo. no dnes sa to zasa zopakovalo,auto začalo štrajkovať,ale po pár pokusoch to zasa fičí. nemáte s tým niekdo skúsenosti? napadlo ma upchávanie trisiek v karburátore,alebo niečo aj s elektrikou. čo vy na to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 mrkni jestli už nemáš špatnej palivovej filtr, a ty trysky v karbecu to klidně být můžou, taky se mi to stalo... stačí to rozebrat, rozmontovat ty vstřikovací kanálky a profouknout je vzduchem, třeba pumpičkou... hlavně si dej při demontáži pozor na pod karbecem těsnění, aby se ti nepotrhalo a nemusel dávat nový z elektriky bych akorát zkontroloval kabely jestli nemají zaoxidový kontakty a nebo svíčky jestli už nejsou na odpis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 máš na mysli filter čo je na hadičke pred karurátorom? je to krabička z priehľadného plastu a vnútry žltá papierová harmonika? alebo je tam ešte nejaký? dobre zkontrolujem to všetko,zajtra po práci sa tomu budem venovať . dík moc .-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 jo, tenhle filtr... a ještě když rozděláš karbec, tak je uvnitř ještě takový malý sítko nasazený, tak jestli budeš karbec rozdělávat, tak mrkni, jestli tam je dobře daný Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 no tak karburátor som už prefúkal a vyčistil trisky a všetko čo sa dalo.Zatial to nerobí problémi ale vela som odvtedy nenajazdil.Neskôr sa uvidí . Ešte by som sa chcel opýtať,občas mi píska ložisko,najskôr som si myslel že je to klinový remeň.Čo sa stým dá spraviť? jedine asi iba zameniť za nové predpokladám nie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 v tom se zase tak moc nevyznám, ale asi už to značí jeho opotřebení, takže výměna bude asi nejlepší... spíš bych se ujistil, jestli je to stoprocentně ložisko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 no či je to ložisko si samozrejme upresním:D pred výmenou. ale to počká.. krucinál dnes mi to zasa dva krát skoro zdochlo,ale nenechal som ho.. ono to vyzerá tak,že idem a odrazu motor zastaví,žiadny valec nebuchne,úplne stíchne a potom to naskočí. takže sviečky by som vylúčil. karb. vyzerá v pohode,nemyslôím si že je chyba tam. A palivové čerpadlo neviem ako skontrolujem keď sa mi to stane za jazdy,takže pri kontrole je maálo pravdepodobé že tú chybu v ňom objavím. ja by som typoval na niečo s elektrikou,v nedelu to ešte všetko celé prekontrolujem,tie káble,aj keď niesom žiadny odborník. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 a máš řízený karburátor? nebo klasika sytič na lanko do kabiny? palivový čerpadlo máš předpokládám mechanický na vačce (když mrkneš na motor tak vpravo na zadní straně hlavy)... zkusil bych, jestli máš možnost někde sehnat třeba na vyzkoušení, jinou indukční cívku, popřípadě pořádně prokontrolovat kontakty na kabelech od cívky do rozdělovače a od rozdělovače ke svíčkám... oxidace, oreznutí atd... mě se třeba jednou prořízla těsnící guma na kabelu mezi cívkou a rozdělovačem (u cívky) a probíjelo mi to na kostru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 a mám ešte klasický sytič a čerpadlo mechanické.budem meniť sviečky a vzduchový filter a trocha sa v tom pošpáram,uvidím čo to spraví. dnes to napríklad išlo bez problémou:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 môže mi len tak niekto oriantačne napísať aké by mali byť otáčky na volnobehu? P 309 1987 1.3 ja mám 15 tisíc. to je hádam správne nie? a ešte by som chcel vedieť ako máte nahustené pneumatiky [upravil dne 28/10/10 07:23 Ondrík] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milhaus Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 15tis otáček? to by byla pěkná pila:D ....spíše je pravděpodobné 1500ot/min...otáčky při volnoběhu by měly být 800-900.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 no trocha som sa splietol v tých číslach ... tak teda 1500. keď naštartujem z výfuku mi šedý dym.a v snahe aj o nižšiu spotrebu som chcel pritiahnuť šrób na bohatosť zmesi. Na karburátore sú dva. jeden malí šróbik,to by mal byť volnobeh.A ten velký šrób na zmes ak sa nemýlim.Ten velký šrób na zmes som mal dotiahnutý na doraz.A keď som ho o jednu štvrtinu otáčky uvolnil,čiže pootočil proti smeru hod. ručičiek otáčky klesli na 1300 a bieli dym z výfuku už nevidno. ale teraz sa mi zdá že ten motor trocha na volnobehu cuká a rtocha sa natriasa .. nemá mi niekto čo ktomu poradiť? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted June 4, 2011 Author Share Posted June 4, 2011 Ahojte,zasa sa vraciam k tejto téme.Auto som tri mesiace nepoužíval no bolo mi ho lúto a tak sa ho snažím znova dať do kopi .Opakujem problém : auto znochíňa,počas kludnej jazdy stratí výkon,nereaguje ani na plyn a potom samo odseba zasa naskočí.Nerobí to pravidelne.Niekedy mám problém prejsť 10 kilometrov lebo ma to 5x nechá na krajnici,inokedy ich prejdem bez cuknutia. štartuje na prvý ťuk.myslím že v benzíne problém nebude,skontroloval som sitko v nádrži,filter na hadičke,celý karburátor vrátane hladiny v komore,všetky trisky at´d. všetko sa zdá byť ok.benzín je kvalitný a celý obeh je čistý bez špín.dopravná pumpa tlačí. Mám hladať problém v elektine? káble som skontroloval,všetky spoje sú ok.aj na indukčnej cievke,aj kontakty v rozdelovací na palcí aj ku káblom.Napadá ma už ina vymeniť indukčku.Môže byť chyba v nej? alebo v rozdelovači? alebo žeby občas prestala tlačiť dopravná pumpa? prosím vyjadrite sa. Takže auto ide bez problémov,ale občas začne raplovať.Nemá na to vpliv či za tepla alebo za studena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Takže závada je vyriešená,vymenil som karburátor za Jikov 23 ktorý som zobral zo Škody 100 .Prerobil lanká na plyn a sytič a prerobil som aj sanie.Nastavil karburátor vrámci svojich skúseností a všetko ide ako má,spotreba pod 7 litrou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.