Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P306 Cabrio nefunkční střecha


Dandy123

Recommended Posts

Mám 306 Cabrio 96 1,8 a řeším problém se střechou.

Jelikož otočím klíčkem, odepnu kliky, nadzvednu střechu, začne pípat, zmáčknu tlačítko a na nic nereaguje. Nenadzvedne se zadní okno. Ale netuším v čem může být problém, zda v elektrice, táhlu, motorek, čerpadlo či chybí olej. Jelikož jsem čerstvý majitel, tak se vtom momentálně pomalu vžívám, co kde se jak nastavuje a opravuje. Neporadil by někdo, jak mám postupovat či nějakého šikovného chlapíka, či někdo na to kouknout? Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě jde hlavně o to, říct, co je špatné... Zda díl, či někde kabel je přeseknutý či olej chybí. V tomto jsem u tohoto naprostý amatér, neboť poté co mi to majitel předal, tak to už nefungovalo, takže ani netuším, jak se tam má vše co hýbat. Jen teoreticky. Jelikož mám možnost vše na to sehnat, aby to bylo komplet, když už budu dávat novou střechu. A co jsem se všude ptal, tak se do toho nikomu nechce a nebo mi to stále lidi posouvají za později a později.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som minule pozical afto kamosovi na 10 min.,evidentne ked bol s nim prec skusal davat dole strechu lebo ked sa vratil zrazu nefungovala...tlacitka boli uplne hluche-ako keby ani stavu nedostavali....bolo ju treba vpodstate \"resetovat\" -manualne vytiahnut,stiahnut a opat vytiahnut a ide ako hodinky...neviem ci to ale moze byt ten isty problem...je pravda ze odvtedy mi dobre nedosada ten plechovy kryt (kedze kamos to chytil a nasilu to tahal von):nevim:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a mas to nazdvedly tak aby si vzadu mel vuli mezi dosedem strechy a kufrem?

resp kdyz s tim zvedas nhaoru a dolu mel by ti dosed u kufru taky litat

me se obcas stalo ze se me nenadzvedl ten zadek a ona se ti pak strecha nezvedne musis proste mit vzadu vuli