MilanF1 Odesláno 29. duben 2010 Sdílet Odesláno 29. duben 2010 (upraveno) Můj oř je stříbrný Peugoet 306 v motorizaci HDi. S 306kou jezdím od ledna 2010, předtím jsem téměř tři roky sedlal 309ku v 1,9D. To bylo krásné svezení a málo nafty, ale roky se projevily na korozi. V roce 2007 jsem si mohl vybrat, zda 309 nebo Escort 1,8TD (´98), ale já dal přednost slabšímu Peugeotu a byla to dobrá volba. Ještě předtím jsem mohl mít od známého Golfa II v 1,6 TD, ale čekal jsem na 309ku. V roce 2009 táta koupil 306ku od souseda s poctivými 233 000 km. Měl ji rok, téměř nejezdil, protože má pracovní vozidlo (taky puga). Výbavu to má na svoji dobu sociální, hold to už byl poslední model a ten již v základu toho měl dost, takže spokojenost. Ač není klíč od dálky a nejde klima. Mnohé bude zajímat spotřeba, dlouhodobě 5 l/100 km, ale při delších trasách volným tempem jsem pod 4,5. V zimě to samozřejmě jde nahoru, ale žádné drama. http://nd05.jxs.cz/435/688/a9850540b7_86735275_o2.jpg Provozní historie vozu: 02/2009 - 233 000 km - koupě, STK, výměna řemenice na klice + řemen 01/2010 - 235 000 km - provozuji já 05/2010 - 240 000 km - oleje, filtry, zadní desky, zavaření výfuku 07/2010 - 244 000 km - zadní lanovody, silentbloky ramen, tyčky stabilizátoru, pravé horní uložení tlumiče, pravý čep řízení, 01/2011 - žluté mlhy 03/2011 - lízátko z 307 04/2011 - repro HERTZ 05/2011 - folie na sklech 08/2011 - 260 000 km - olej, filtry, přední kotouče, levý čep řízení 11/2011 - 265 000 km - nová baterie 03/2012 - 270 000 km - zavaření výfuku 04/2012 - 272 000 km - 16" alu 05/2012 - 275 000 km - pouzdra stabilizátoru 07/2012 - 280 000 km - olej, filtry 08/2012 - 281 000 km - nová brzdová kapalina 09/2012 - 282 000 km - nová loketní opěrka + leštění 10/2012 - 283 000 km - rozvody, spojka, přední tlumiče, tyčky stabilizátoru, ložisko poloosy, 2 kladky na příslušenství, lakování několika drobností. 10/2012 - 284 000 km - kryt pod motor 11/2012 - 285 000 km - LED osvětlení všude možně 01/2013 - 289 000 km - nové těsnění na sání u turba, nový naftový filtr 02/2013 - 290 000 km - STK 04/2013 - 293 000 km - nové letní gumy 04/2013 - 293 000 km - nové přední destičky TRW 05/2013 - 297 000 km - chiped by straki007 na 80 kW/110 koní a 272 Nm. 06/2013 - 297 000 km - nový naftový a vzduchový filtr. 07/2013 - 299 000 km - nový DRV ventil 07/2013 - 300 000 km - olej, filtr, přední pružiny, silentbloky ramen, gufera převodovky, ložisko poloosy, olej v převodovce, výfuk 08/2013 - 301 000 km - 14" alu kola Avantage. Kožený potah volantu. 09/2013 - 304 000 km - výměna řízení + manžeta poloosy 05/2014 - 318 000 km - čepy řízení 06/2014 - 320 000 km - olej, filtry 06/2014 - 320 000 km - 14" plechy a nové pneu Barum 10/2014 - 335 000 km - nové zadní kotouče a destičky, nazuty zimní pneu 12/2014 - 340 000 km - olej, filtry 01/2015 - 342 000 km - výměna žárovek v potkávačkách (praskly týden po sobě) 01/2015 - 342 000 km - pravý čep na rameni 01/2015 - 343 000 km - pouzdra stabilizátoru, čelní okno 06/2015 - 357 000 km - 15" alu kola Cyclone 08/2015 - 360 000 km - olej, filtry 08/2015 - 362 000 km - zavaření výfuku (u katu) 11/2015 - 367 000 km - nové žhavicí svíčky 02/2016 - 375 000 km - levá poloosa 03/2016 - 377 000 km - čidlo hladiny chladicí kapaliny 05/2016 - 379 000 km - táhlo spojkového lanka 05/2016 - 380 000 km - olej, filtry, čidlo teploty chladicí kapaliny 06/2016 - 382 000 km - čepy řízení, levý čep ramene, zadní tlumiče 08/2016 - 384 000 km - lanovody ruční brzdy 08/2016 - 385 000 km - nová baterie 02/2017 - 400 000 km - olej, filtry, čistění váhy vzduchu, STK 03/2017 - 403 000 km - čerpadlo ostřikovačů 05/2017 - 407 000 km - nové silenty přední nápravy 11/2017 - 420 000 km - olej, filtry, tyčky stabu a tyčky řízení + geo. Osram NB ve všech světlech 02/2018 - 427 000 km - nové přední brzdy 08/2018 - 437 000 km - nové táhlo spojky 10/2018 - 440 000 km - olej, filtry 01/2019 - 450 000 km - rozvody včetně pumpy, remenice na klice, drazkovy řemen. 02/2019 - 452 000 km - omezovac dveří, origo loketni operka, STK 04/2019 - 456 000 km - zadni brzdy 05/2019 - 460 000 km - olej, filtry. 08/2019 - 465 000 km - střední a koncový díl výfuku, uložení zadni nápravy, zadní tlumiče. 10/2019 - 468 000 km - příruba motoru, přední tlumiče, prachovky, dorazy, silenbloky ramen a cepy ramen. 11/2019 - 470 000 km - brzdice, zadní destičky. 04/2020 - 480 000 km - olej, filtry, LP ložisko. 09/2020 - 490 000 km - kožený potah volantu 02/2021 - 498 000 km - STK 02/2021 - 500 000 km - olej, filtry 06/2021 - 507 000 km - přední destičky 10/2021 - 515 000 km - Repas zadní nápravy 11/2021 - 518 000 km - přední čepy ramen, nové brzdiče 12/2021 - 520 000 km - olej, filtry 07/2022 - 534 000 km - nová baterie 11/2022 - 540 000 km- olej, filtry, zadní kotouče a desky, brzdove štíty, zimní pneu Continental, termostat a vstřiky. 2/2023 - 547 000 km - STK Upraveno 10. duben 2023 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 29. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 29. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 29. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 29. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 29. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 12. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2010 Tak jsem dneska provedl malý servis. Je tam nový olej, na doporučení jsem tam dal Total Quartz 9000, jenom trvalo než jsem ho sehnal. Na zadku nové desky, dvě byly úplně v háji, navíc se už drolily. Díra ve výfuku zavařena. Bylo to těsně před zadním dílem, takže ten kousek trubky se uříznul a navařila se jiná, napevno k zadnímu dílu. Dělal mi to známý na dílně, za celé (včetně materiálu a práce) mě to vyšlo na 2000 Kč, takže super. Mám nové údaje o spotřebě, dostal jsem se pod 5 litrů, asi na 4,8. Uvidíme, jaké to bude teď po zavaření výfuku. PS: fota z výměny nemám, není se moc čím chlubit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voighta Odesláno 13. květen 2010 Sdílet Odesláno 13. květen 2010 Pěkný kousek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2010 Díky, snažím se to udržovat ve slušném stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 Tak dneska přes poledne jsem auto trochu vyleštil, použil jsem klasiku Tempo a je to docela dobrý, posuďte sami. Bohužel mi nejde klima, asi uniklo chladivo a nevím kudy. V nejbližších dnech to budu nějak řešit. Se spotřebou nafty jsem spokojen, něco málo přes 4,5 litru na sto. Ale nejezdím vyloženě na spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 2.foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 3.foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 17. červen 2010 Sdílet Odesláno 17. červen 2010 nalestene to mas pekne, ale s tou spotrebou to nemyslis vazne:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 To myslím vážně, před zavařením výfuku jsem jezdil za nějakých 4,8. Nyní to je asi 4,6. A to jezdím hlavně krátký trasy (do 10 km) a taky jsem to párkrát trochu prohnal na dálnici 120, to spotřebu taky nevylepší, ale to je tak 10% mých jízd. Já jsem čekal, že budu jezdit tak za 5,5 - 6, ale to že jsem pod pěti, to je pro mě skvělé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 17. červen 2010 Sdílet Odesláno 17. červen 2010 neviem v akych otackach ten motor drzis ale ja sa pod 5,8 nedostanem, nieze by som sa snazil ale tak okolo 6 mam vzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 wow, to je docela dost, když to srovnáš se mnou, ale na druhou stranu tvoje auto je těžší. Já jezdím v rozmezí 1500-2000. Na dálnici při 120 točím, tuším že, 2500. Jinak moje běžná cestovní rychlost mimo obec je okolo 90, tedy 2000 otáček - lehce za vrcholem točivého momentu. Je fakt, že dost brzdím motorem. Když se blížím k obci, tak většinou jenom podřazováním až na trojku se dostanu k rychlosti 50. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 17. červen 2010 Sdílet Odesláno 17. červen 2010 no tak to sa da...hlavne ho nepustaj pod 1500...ja jazdim skor tak \"sportovejsie\".. mimo obce 100-110 v obci 60 tak ta spotreba bude asi tim inak ako sa s tym jazdi? moj brat by chcel 306 hdi..ide mi o to ci sa tam vojde 2m chalan ...a pripadne aj ja s mojimi 100kg:D [upravil dne 17/6/10 shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.