Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

207 - Turbo - rozne problemy (benzin aj diesel)


buga

Recommended Posts

vynechava mi turbo a to tak ze skoro aj 100km mi vobec neslo...

sila motora bola ako 1.4l alebo mozno 1.2

akurat ze spotreba klesla :D

obcas zaplo, to som zbadal vtedy ked som nahodou pridal plyn, totiz siel som tempomatom...

nemal niekto uz taky problem? ci nejake napady?

volal som na peugeot assistance, ale teta z ciech mi povedal ze pokial mam pojazdne auto, nech idem do servisu ... lenze to je o tom ze ked dojdes, vsetko pojde :nevim

nevie niekto poradit? auto je v zaruke

celkom ma to sere :fnuk

1.6 THP 150ps

[upravil dne 16.1.2010 buga]

[upravil dne 23.1.2012 22:46 od buga]

[upravil dne 24.1.2012 09:25 od buga]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

no tak auto som nechal v servise, cez diagnostiku nejak neboli moc mudry, aaale ze podla toho co zistili

moze byt chyba v:

1. posunutych rozvodoch

2. lamba sonde

3. alebo vymena turba... (toto nechapem, ked mi niekedy ide, niekedy nie... jak moze byt pokazenee turbo)

poznamenal som im ze mi jeden znamy (hnusoba z fora)

povedal typ ako elektromagneticky ventil, software problemy (detonacny beh), ovladanie turba...

no ale mi potvrdil typek zee tu maju kolegu kt je na diagnostiku a ze idu teraz na to mechanicky ze kuknut co ako

nuz som moc moc zvedavy co vykuzlia... ale mam pocit ze mi vymenia polku auta a stale nepojde.... :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pretekar

No jasne...system pokus-omyl. Takych menicov dielov mam rad. Jediny rozdiel medzi nimi a tebou je ze maju sklad z ktoreho beru a skusaju.

inak ako ani ja nechapem.. jedna vec je ta ze nieco zistia, dajme tomu sa s tym nestretli ale tak hadam maju daku mudru knizku, resp niekoho kam sa obratit s typom zavady...ci ?

a to pokus-omyl nenavidim ani ja, lebo co som zatial poznal peugeotackeho znameho elektrikar, tak ako klobuk dole.. vzdy sa strafil a vedel! ze kde a v com je chyba..

ked mi tu nezistia.. idem za nim,...len som nemal cas a cez sviatky otrava taktiez nie je buh vii co :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidaná hodnota těch měničů dílů je v tom,že maj přístup do technickýho cenra Peugeotu, kde podle výpisu z řídící jednotky zjistí, co dělali ostatní servisy a co pomohlo. Problém je v tom, že jim řídící jednotka nenapíše přesně co je rozbitý, tak se hold začnou zkoušet různé varianty.

Já mam ten samý problém, že to občas ztratí výkon a jede to hůř jak 1.2.

Akorát ž mě to nebaví, tak sm se rozhodl ho prodat, akorát ho nikdo nechce.

Jinak co sem tak vypozoroval, tak pokaždé byl problém na svíčkách, přičemž se už jednou komplet měnily. Na 2. válci přitom byla ta svíčka horší než ty ostatní. A vždycky když to přestane táhnout, tak se i trochu změní zvuk motoru. Tak mam takovej pocit, jako by přávě ten jeden válec občas vynechal.

Na čistě mechanickou závadu bych to neviděl páč ta se sama neopraví.

Jinak v Peugeotu probílhaly klasické opravy, seřízení časování ventilů a přehrání řídící jednotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ta chyba straty vykonu ti vypise aj nejaku hlasku na palubnom PC??? Lebo tieto motory z prvych rocnikov trpeli vadou z vyroby \"Loss of engine timing \" Da sa to zistit na diagnostike ale len na ORIGO PEUGEOT v polozke Long term Fuel trims, kde ma byt hodnota +-2% a ak je ina tak je to ono. Kazdopadne tu najdes vela veci o motore EP6DT/S http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=167

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pred vanocemi mi motor udelal presne to stejne,co tady popisujes.palubni PC mi zadnou zavadu nehlasil.hned jsem zajel do peugeotu a diagnostika napsala,ze je motor v nouzovem rezimu.duvod...prilis bohata smes benzinu.po vymazani motor jede normalne.dohodl jsem se,ze pres svatky to vyzkousim a v lednu prijedu na kontrolu(to je jako u doktora:-)..)

[upravil dne 2/11/11 20:16 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, dnes mi rozobrali motor, resp rozvody :) a zistili ze nezistili nic :)

cize rozvody su v poriadku...

takze vytvorili nejaky tiket a poslali na skumanie do nemecka s problemom :)

viac zatial neviem:)

pretekar: chybova hlaska najprv nebola, po 2 dnoch co raz slo turbo raz nie, mi naskocila chybova hlaska

depollution system faulty...

to ci je tam pri Long term Fuel trims +- 2% neviem, tento typ som nepocul, mozem im pripomenut nabuduce ked ma uz zavolaju ze maju daky napad na riesenie :)

dnes mi odovzdali auto tym ze idu to riesit dalej..

spravili mieste prehliadku pri 30.000km, vymazali chybovu hlasku a motor ide... sranda je ze mi zabudli povedat ci mozno ani nezbadali (??) ze turbo funguje... takze uvidim co im poradia z nemecka :D

kazdopadne auto slape momentalne ;))))

Venýnop: no ja som nezbadal ze by mal motor iny zvuk, ani to ze by to slo na 3 valce napriklad...

turbo jednoducho netociii a to som si isty lebo mal som na tom od forge motorsport taky vypustaci ventil ci blow-off, co aj pretekar davnejsie, skor je to na efekt odfuknutia.. takze ked som pridal plyn, neodfuklo nic, cize tlak tam nebol, pretoze sa netocil, podla mna..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono turbo sa toci stale ale netlaci vzduch do motora. A ta hlaska sa objavuje dost casto pri strate vykonu. Dost ludi to riesilo hlavne na anglickych forach co som cital a v servisoch pomenili katalyzatory, lambda sondy, snimace tlaku, turba a neviem co a nic nepomohlo. Raz auto islo a raz nie. Vacsinou to bol problem casovania - Loss of engine timing. Neviem ci to po rozobrati hlavy zbadaju ako u teba, ale ten problem ktory ja popisujem je na kluke, resp. uz mimo skrinu ako idu rozvody. Tak drzim palce nech auto ide ako ma ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pretekar

Ono turbo sa toci stale ale netlaci vzduch do motora. A ta hlaska sa objavuje dost casto pri strate vykonu. Dost ludi to riesilo hlavne na anglickych forach co som cital a v servisoch pomenili katalyzatory, lambda sondy, snimace tlaku, turba a neviem co a nic nepomohlo. Raz auto islo a raz nie. Vacsinou to bol problem casovania - Loss of engine timing. Neviem ci to po rozobrati hlavy zbadaju ako u teba, ale ten problem ktory ja popisujem je na kluke, resp. uz mimo skrinu ako idu rozvody. Tak drzim palce nech auto ide ako ma ;)

hm... mne radili napalit novy soft do BSI

no musim na nich cakat, auto sice mam u seba, aj ide :)))

uvidime co povie nemecko :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nemecko povedalo ze musim zobrat auto do servisu a ze to budu testowat pocas jazdenia, haha :blablabla

lenze este vtedy ked mi rozobrali rozvody a mali cas, spravili servisnu prehliadku pri 30.000km,

a pri diagnostike na turbo samozrejme vymazali chybove hlasky...

No a odvtedy mi auto ide, sice som najazdil len nejakych 70km :) ale auto slape, resp turbo toci a tlaciii,

dnes mi len oznamili zo servisu aby som tam auto nechal...

ale tak dohodli sme sa ze kedze chyba nie je, tak nenecham tam auto a pridem vtedy ked mi to znova bude robit :cool:

ale co som zbadal, je to ze turbo mi tusim predtym zapinalo resp ked som slapol na plyn tak zaplo, zacalo tahat tusim od 1400 otacok, kde je aj najvacsi krutiaci moment a teraz mam pocit ze mi to zacina tahat, tlacit turbo pri 2000 otacok...

zeby to prestavili?? ci co.. :myslim

inak som od nich ziskal vystup z diagnostiky a chybove hlasky co som mal, kod a popis k tomu tak snad daco s tym vyriesim cez nejakeho znameho :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pretekar

No aspon volaco ale ja neviem ci by som im tam nechal auto na testovanie :myslim To mali robit pred tym nez ho dali do predaja a nie teraz

no vsak som to ani tam nenechal :D

mam vypis z diagnostiky a snad sa nieco cez znamost vybavi :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsme v servise a ptal jsem se na tu závadu, jak tu popisoval Pretekar.

Tak o tom v jednom ze dvou servisů věděli. Což je celkem pozitivní zpráva. A pokud do servisu přijede tenhle motor a ten servis se spojuje s technickým střediskem, tak je to úplně první věc, na kterou se sevisu ptaj.

Soudruzi zřejmě udělali chybu,páč ten člen, co má nastarosti řízení ventilu, je pouze nalisovanej na kuželu a neni ničim zajištěnej. A stačí aby motor dostal nějakou větší ránu, což se může stát při ostřejší jízdě a prudším přeřazení, tak se to může na tom kuželu pohnout. Ale zas maj nějakej poznatek, že se to stane pouze jednou, páč pak by si to mělo sednout.

Nevim, jestli je to pravda, ale jak sem koupil , tak prodávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...