Jump to content

Vadne teplotni cidlo kere??


Neo
 Share

Recommended Posts

Zdravim vsechny tak opet mam problem s tim ze mi porad kolisa rucicka teploty vody a kdyz to udela , tak problikne i STOPka.

Proto vas chci poprosit o schemu cidel a kde se nachazeji, ktere ovlivnuji nebo lepe receno maji docineni s teplotou vody ktere to meri od motoru cez RJ az na kontrolku na palubce.

Jeste dodam vymenen termostat , zelene cidlo taky. Uz fakt nevim :bacha

Jo a dnes kdyz auto stalo v klidu ve stinu asi hodinu a pul tak kdyz jsem to natocil hned pipla ta stopka a teplota vyskocila na 120 stupnu co je po hodine a pul stani ve stinu absolutni blbost :bojim

Dekuju za kazdou radu.

[upravil dne 1/9/09 Neo]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: alternativ

Spise bych se mozna podival na kabelaz k zelenemu cidlu a vycistil kontakty...

Jo , procisteno kontaktolem a jeste za behu motoru jsem to zelene cidlo odpojil a ta teplota litala i kdyz bylo odpojeny a taky problikavala stopka.

Jeste mne napada kouknout na ty draty z toho zelenyho cidla jak jsou na tom, jestli nejsou nejak prelamane nebo tak.

Jeste bych ale rad zkontroloval ty zbyle dve cidla modry a hnedy??

Jen kdyz jsem tak na to dnes koukal tak su slepy nebo nevim nikde jsem je nenasel :myslim

[upravil dne 1/9/09 Neo]

Link to comment
Share on other sites

Byva zvykom ze okolo termostatu je viac cidiel, vacsinou 2-3. Kazde ma na starosti inu funkciu (budiky, ECU,sahara). Kedze nemam HDI neviem ti povedat ktora farba na co sluzi. Skus ich odpajat postupne a uvidis v ktorom je chyba. Na mojej starej 406 bolo cidlo pre budiky tusim modrej farby.

BTW: ten termostat bol fungel novy? Nemoze byt chyba v nom?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak odpovidam po delsi dobe na toto tema, musim zaklopat na drevo ale zavada je odstranena.

Jak se tu uz nekdo zminoval koukly sme to i s kamaradem kerej dela v servise sice baworackim :P ale mnel tam podobnej pripad.

Tak sme to koukly promnerily a zrejmne byl nekde ten drat prelamany , kazdopadne sme natahly novej drat , primo od ridici jednotky az do cidla a problem jeste jednou zaklopu , po temer 700 kilometrech absulutne nepipne a vse je v poradku takze uplna spokojenost.

Jo jeste opisu co mi to delalo tak

-rucicka litala od 90 st. nahoru a spatky

-pri tom blikala centralni stopka

-kdyz jsem auto se zohratim motorem odstavil a pak po pul hodine nastartoval tak nekdy seplo sahary naplno pri tom mi to i zhavilo jak kdyby bylo -20 st. pritom bilo 20 a motor byl jeste teply

A jeste dekuju vsem za napady mozna se to nekomu hodi.

Jo a jeste termostat byl fungl novej a taky zelene cidlo, bylo brano primo s Peugeotu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...