salomen28 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Chcem sa spýtať ako funguje víčko na expanzke.Myslím keď chcem staré víčko prevrtať dať tam ventil a nafukať trebars kompresorom alenňbo pumpou.Možem ten ventilek prevrtať len cez ten ten plech s tými popiskami alebo nejak cez ten prepuštací ventil či ako?Chcem ešte pred rozobratím hlavy vyskúšať tie veci okolo či nie je niekde prasklina kade by zavzdušnovalo a skúsim ešte aj chladič prepláchnuť.Na kolko mám natlakovať ten okruh?? [upravil dne 9/8/09 salomen28] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 ten přepouštěcí ventil dej pryč a na to víčko naletuj ventil z kola (motorky) foukej na tlak max. 1 Bar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salomen28 Odesláno 9. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Ten prepúštací ventil ako rozobrať?Prepúštací ventil je to celé to vnútro aj s tou pružinkou alebo len pod tou tesniacou gumou to čierne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 většinou ho drží nýtek--ty potřebuješ jenom ten vršek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salomen28 Odesláno 9. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Ten vršok myslíš len ten plech čo sa šrobuje ano?Nemusí tam byť ta tesniaca guma?Veď ale bez tej tesniacej gumy to bude unikať cez tu dierku v expanzke nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 už nevím,jak to napsat ,z toho víčka potřebuješ jen ten plech s těsněním--ten vnitřek vyber a zahoď. Přepadovou hadičku,co jde z expanzky musíš ucpat (zašroubuj do ní šroubek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Pri týchto plechových víčkach to nepôjde. Skús nájsť nejakú záslepku pri termostate alebo pripojiť rúrku na odvzdušňovák. Ak sa nemýlim i na chladiči by mal byť zaslepený vývod. Mimochodom, to tlakovanie ti nepomôže lebo sa nestáva aby sa chladiaci systém privzdušňoval až na takú mieru. Zrejme iba natlačíš vodu do valaca. Zbytočne sa trápiš, pomôže až výmena tesnenia, prebrúsenie a odtlakovanie hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salomen28 Odesláno 9. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Aby som ti ušetril nervy popiš mi to na obrazku.Dvojka tam musí ostať? Keby som len nechal 3 ku tak utesní to a neprepustí?] [upravil dne 9/8/09 salomen28] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Práve preto to nepôjde že 3 nemá tesnenie k hrdlu chladiča. Tesní to gumičkou 2. Teoreticky by to šlo. Odvrtať 4 , do diery dať ventil, urobiť tesnenie na 3 a zapchať odpadovú dierku na chladiči. [upravil dne 9/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 žltým je odpadová dierka a červeným plocha ktorú treba utesniť. [upravil dne 9/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 ano,jestli nemá 3 svoje těsnění,tak to nepůjde...jak se dívám na ty fotky,asi bych to tlakoval jak píše-pastorek-,má to auto a zná ho líp [upravil dne 9/8/09 ozzy1956] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salomen28 Odesláno 10. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Zase mi aj poradili veľký korkový špunt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Aj to je schodná cesta ak budeš úniky zisťovať pohľadom a nie tlakomerom. Mne sa osvedčilo použitie potravinárskeho farbiva do vody. Stačí trochu pojazdiť a všetky netesnosti sa pekne ukážu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salomen28 Odesláno 10. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Ono musí vydieť kurník ten unik keď som išiel minule do Blavy dolial vodu a chvílu pred Blavou zasvietila voda celkom 200km.Potravinárske farbivo?Pojazdil si zistil unik a vymenil znova vodu za čistú či to nevadí tam to farbivo nechať?A vakom množstve? [upravil dne 10/8/09 salomen28] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Väčšinu tákéto veľké úniky nebývajú spôsobené netesnosťou ale tesnením pod hlavou. Vtedy sa chladiaca zmes i tak mení tak to vôbec nevadilo. Ja som používal farbu na veľkonočné vajíčka, dva sáčky na chladič. Nabudúce skús povoliť víčko chladiča o jeden zub a uvidíš či tá voda zmizne i tak. (takto som jazdil na 309 pol roka kým bol čas na opravu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salomen28 Odesláno 10. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Zabudol si povedať či treba po skuške vodu zase vymeniť či to farbivo tam možem nechať či nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Aha, nemalo by to vadiť. Je som potom vždy menil lebo sa jednalo o vadné tesnenia pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.