Jump to content

Vymena ridici jednotky motoru


bukyy
 Share

Recommended Posts

V souvislosti s na pul nefunkcnimi saharami resim moznost vymeny ridici jednotky. Muj dotaz zni co je vse potreba vedet, abych sehnal ridici jendotku ktera bude pasovat k memu motoru ?

Mam moznost koupit ridici jednotku od Devilse ze stejenho typu auta ze stejnou vybavou akorat levostraneho. Je potreba tuto ridici jednotku nejak programovat? Neznate nekoho z okoli olomouce kdo by tohle zvladl za nejaky rozumny peniz pokud to bude potreba ?

Jde ridici jednotku bez programovani prehodit jen na zkousku, abych zjistil zda je zavada ve spousteni ventilatoru sahar v ni nebo to nepujde a v nejhorsim pripade to jeste poskodi auto nebo jednotku ?

Jde mi o to ze nevim na 100% jeslti to je ridici jednotkou ale relatka pojistky a kde co ostatni jsem jiz zkousel a vse je OK a sahary nekdy sepnou a nekdy ne a u tohoto typu motoru neni Bitron ktery toto ridi, udajne by to mela ridit ridici jednotka.

Predem dekuji za odpovedi ;-)

PS: Bavim se o ridici jednotce motoru v motorove casti nad klinovym remenem, nebo je mozne ze toto spousteni ridi jeste neco jineho ?

Link to comment
Share on other sites

prolezl jsem kde co, vsechno je to popsane zde :

jak mi lidep ostupne raidli tak jsem prolizal

prosel jsem relatka na saharach .. vsechyn tri vyzkousel a psinaji jak maji...kabliky u patic jsou v poradku zadny neni vypadeny..prolezl jsem pojistky v motorove casti, prolezl jsem elektriku pod kastlikem spolujezdce jak taky nekd oradil ze tam byva bitron u kupatek. Prosel jsem kontakty ridici jednotky a prostrikl je kontoxem. Prolezl jsem pojistky v kabinove casti pdo volantem a uz fkaticky nevim..ptal jsem se u fjata jenze tam ten technik je vecne zaneprazdneny a navic s autem jezdim kazdej den tkaze jsem to tam jeste nedal na prohlidku..vetsinou je na tyden az dva zasekanej a navic bych to tam musel nechat stat ve vsedni dny asi delsi dobu...ale kazdopadne rikali neco o tom ze to muze byt bud RJ nebo ovladani v kabine nebo nekde v kabelazi, to ovladani v kabine se mi nezda, protoze to ovladani jede OK a navic se nespousti ani ventilator chlazeni motoru coz by snad s ovladanim v kabine nemelo mit nic spolecneho, ale nevim.

to ze to velmi pravdepodobne bude ridici jednotka usuzuju spis podle techto informaci a z vlastni dedukce, protoze tohle navic neni jedina vec co semi stava, parkrat se mi stalo ze se mi rozsvitila oranzova kontrolka diagnostiky.

Navic nekdy auto ma problemy s vykonem, respektive dela to tu vec, ze nekdy mezi 2000 a 3000 otacek sem istane jakoby auto ztrattilo vykon a zryhcluje strasne pomalu...dela to jen v tomhle rozmezi a nic se u toho nerozsvecuje, pri dosazeni 3000 otacek to jede OK. Nedela to vzdy jen nekdy.. a zpravidla jen kdyz preradim tak ze stupen ktery jsem zaradil ma treba 2300 otacek...kdyz preradim tak ze ma 2000 otacek kde spina turbo tak to neudela snad nikdy. Nejvic poznat je to na dalnici kdyz jedu na petku treba 120 a jedu plynule a hcci zryhclit tak nic...treba 5 - 10 vterin to skoro nejede a pak se to chytne i treba na 2500 otackach. Kdyz pustim plyn a seslapnu tak to se to nekdy chytne hned a kdyz seslapnu spojku a proslapnu plyn do otacek tak to pak vetsinou jede hned. Ale toto nedela porad dela to ruzne nema to zandou pravidelnost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...