Jump to content

Přídavné topení?


mysak
 Share

Recommended Posts

mám v autě zabudované přídavné topení z výroby - PŘÍDAVNÉ TOPENÍ AUTOMATICKÉ , kde bych ho našel? je to pod spolujezdcem dole? Na co to funguje, na naftu nebo elektriku? Zapíná se asi s klíčkem v zapalování?:myslim

Díky

P307SW 1.6 Hdi 80 kW FAP 2004

Upraveno - ten Caps Lock při psaní názvu přiště vynech!

Díky, Béďa

[upravil dne 5/8/2009 Béďa]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zrejme sa jedná o nejaký typ nezávislého kúrenia ktoré sa dá zapínať na diaľku alebo nastaviť v časových intervaloch cez nejaký doplnkový ovládač alebo cez mobilný telefón.Motor môže byť vypnutý a kedykoľvek si zvolíte program tak vám to začne vykurovať auto.Pracuje to na princípe spaľovania nafty zrejme.ak je to tak máte to dobré a zrejme za nejaký príplatok vám to spojazdnia v Peugeote. Ináč cena nezávislého kúrenia stojí okolo 1 000 euro.

Link to comment
Share on other sites

To nemusí byť tak bo druhy nezávislých kúrení pokiaľ to je i to tak fungujú na princípe spaľovania nafty napríklad ako bufík u starých autobusoch Karosách a motor nemusí byť naštartovaný.Ale keď tak sa treba informovať u výrobcu a ten povie presne na čo to slúži.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

já si právě myslím,že tam bufík nebude,podle mě tam bude něco elektrického. Bufík by musel jít přece slyšet a pochybuju o tom,že by Peugeot montoval bufíky do 307. Ale podle VIN tam nějaké přídavné topení mám. Kde jinde ten bufík hledat?

Link to comment
Share on other sites

nechce se mi věřit, že by tam byla nějaká jen spyrála v hlavě,která by ohřívala vodu, ale i to by mohlo být, jelikož se nejedná o vozidlo do severských oblastí. U Volva to mám řešeno nezávislím topením, které je v levo u řidiče v podběhu, když se teda rozhodne ohřít vodu, vypada to jako by hořelo auto, nebo jak Tatra

Link to comment
Share on other sites

To je právě ono. Bufík by se musel nějak projevit. Alespoň by musel hučet. Kolega z práce co má sharana, tak ten když vypne motor, tak jde slyšet jak bufík ještě chladí. U mě nic. Prostě ticho. Auto topí velice rychle,cca po jednom kilometru, nebo stačí mít tak 3-4minuty nastartováno. Ale jak to topí,to netuším. Ale motor se mi neohřeje co dojedu do práce cca 8 km.

Link to comment
Share on other sites

tak podle servisboxu tam to pridavne topeni automaticke mam taky :mrk jen nevim kde je , ale nejspis to bude nekde za ventilatorem topeni pred nebo za radiatorem kamos ma vrakac peugeot a dal mi kdysi takovej topnej panel vypada jako zmenseny radiator bylo to ze 406ky vedou do toho ctyri silny kabely a udajne to ma 1000w... ale je fakt ze HDI mi topi po chvilce driv jsem mel klasik turbo d a to je nesrovnatelny ;) urcite nekdo hodi nakres kde to topeni je :papa

Link to comment
Share on other sites

no to taky není pravda. Protože sharan co má kolega z práce taky nemá ovládání. Pracuje to automaticky, prý jako přihřívač. Kdyby to chtěl nezávisle,musel by si to nechat předělat.

tak se to montují i na Volva, ovladani to nemá žádné, buď je to nastaveno na určité stupně kdy se to spustí a nebo dohráním SW do řídící jednotka je ovládá přes páčku palubního počítače a tím se to stává pravim nezávislím topením.

A nejedná se potom o přídavné topení v palivovém filtru, nebo to už je ten předehřev normálka u všech, nebo druhá otázka proč by potom filtr stál ty 2000,-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...