Edison Odesláno 1. březen 2009 Sdílet Odesláno 1. březen 2009 Původně zaslal: C.J. Původně zaslal: Edison Acer má snad nejhorší servis na světě. Navíc v servisu, jedinym v rep. v Bně jsou to pěkní dem...ti... Osobní zkušenost. Bohužel, potřebuju asi novou klábosnici, takže se s nimi budu muset spojit znova. No je evidentně vidět, že nemáš absolutně žádnou zkušenost se servisy notebooků jiných značek.. ACER jako jediný funguje, až na pár pochopitelných vyjímek, suprově, málo kdy se stane, že reklamaci nevyřeší korektně.. Naopak u CHG servise (toshiba) nebo KAPSCH (fujitsu siemens) je vyjímka, když je reklamace vyřešena korektně.. Autorizované servisy HP jsou kapitola sama pro sebe.. Tudíž dost off topicového spamu.. Dundee - zeptej se na na firmě http://www.asupport.cz/ konkrétně bych volil ostravskou pobočku, pan Kremer (vedoucí) dokáže někdy zázraky a sežene i nesehnatelné, včetně starších dílů.. [upravil dne 28.2.09 C.J.] To je fakt. Nemám... Mě ntb slouží už pět let a to mi padá na zem, občas ho vlerču za kabely z vozidla a tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChodeC Odesláno 1. březen 2009 Sdílet Odesláno 1. březen 2009 Původně zaslal: C.J.No je evidentně vidět, že nemáš absolutně žádnou zkušenost se servisy notebooků jiných značek.. ACER jako jediný funguje, až na pár pochopitelných vyjímek, suprově Ty tam pracujes? Jsi jediny v mem sirokem okoli, ktery chvali servis Aceru (a neprimo i Asusu). Tyto dva servisy jsou snad nejhorsi co znam. Zlate HP, Dell, IBM. Na FSC jsem uz taky slysel nejake pripominky, ale tam osobni zkusenost nemam (prestoze mam pres rok U9200, ktery je jak novej). Dundee: na ebay lze koupit vlastni chip, ale ten ti bude asi k ... Vzhledem ke stari ntb bych bud shanel MB z jineho a nebo s tim slahl ze skaly a koupil novej. Neverim, ze ta grafika bude ze servisu levna zalezitost (uvadenych 100€ jeste jde. Stari ntb je v tomto pripade velke minus). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 1. březen 2009 Sdílet Odesláno 1. březen 2009 Původně zaslal: ChodeC Ty tam pracujes? Jsi jediny v mem sirokem okoli, ktery chvali servis Aceru (a neprimo i Asusu). Nepracuju.. Ale denně posíláme kolem 10-15 notebooků na servisy, většinou máme na servisech v jednu chvíli 50-60 notebooků.. A dovolím si říct, že za 3 roky co to dělám, už nějaký obrázek o servisech mám.. K servisu HP je třeba říct, že záruční opravy řeší 13 různých externích firem (HP tedy nemá žáden svůj servis jako jiné značky). A jako perlička, notebooky Pavilion se ani neopravují v ČR, ale posílají do Polska. Ne že by to byl problém, ale tyhle reklamace trvají skutečně dlouho. Fujitsu Siemens až do loňského roku šlo taky reklamovat na více externích servisech, dnes to jde již na firmě KAPSCH (koupila bývalý Getronics). Nejhůře se reklamují notebooky VBI, dnes firma Sitronics. Nějaký Občanský Zákoník je vůbec nezajímá, když jim voláš, tak nejsou schopni říct, jestli je notebook vůbec u nich. Před měsícem nám přišel notebook (který nebyl náš a neposlali jsme jej tam tedy) a na dotaz co s ním, jestli znají adresu zákazníka, že by jsme mu to poslali přímo, nám bylo řečeno, že jsme to tam poslali my a konec, žáden jiný kontakt nemají.. Dell nabízí více typu záruk, například špičkovou 3 letou s opravou následující pracovní den u zákazníka. Reklamace Lenova jsou OK, až na přepravní službu UPC, která si má vadný výrobek vyzvednout, bohužel horší přepravka (z mého pohledu) snad není. No ať už to ukončím, klidně doporučím zákaznikovi, ať si acera nebo asuse reklamuje sám (stačí zavolat na bezplatnou linku, nahlásit problém a domluvit si, kde si přepravní firma notebook vyzvedne a kde jej zase doručí). U těchto firem vím, že reklamaci do 30ti dnů vyřeší a notebook zákaznikovi vrátí opraven. Nevyřeší-li, tak dají písemné (acer, asus jen emailem) vyjádření o neopravitelnosti a na jeho základě vyplatím zákazníkovi prachy a lze říct, že všichni jsou šťastni. Reklamace Toshib, Fujistu a bohužel i HP probíhají složitěji, nelze se spoléhat na to, že notebook skutečně opraví do termínu, člověk jim musí přád volat a honit je, že se blíží 30 dnů, navíc se až moc často stává, že z těchto servisu se vrací notebook buď zcela neopraven nebo se vrátí s jinou vadou (nejsou prostě pořádně po opravě odzkoušeny). Z tohoto důvodu řešíme reklamace za zákazníka raději sami, ať se vyhneme zbytečným problemům a ostudě.. Asi takhle to vidím já [upravil dne 1.3.09 C.J.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChodeC Odesláno 1. březen 2009 Sdílet Odesláno 1. březen 2009 Tak ja to videl z pohledu koncaka, ty asi z pohledu servisaka (ci prodejce) - mit takove zkusenosti jako ty, tak jim tleskam (tem firmam). Dell i Lenovo a cca posledni rok snad i FSC (u vybranych modelu) maji NBD, pracovni ntb bez toho bych si nekoupil. Lenovo i Dell se resil vzdy NBD, takze tam nevim jak servis, ale HP jsem byl v Brne a byli vstricni a ochotni a problem se pokazde vyresil rychle. Asus i Acer vzdy problemy a strasne dlouho to trvalo. No nic, konec OT. Diky za nazory i z druhe strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 1. březen 2009 Sdílet Odesláno 1. březen 2009 Jo, vždycky to je problém s lidma, ne servisem, či potažmo se značkou notebooků, či čehokoliv jiného.. Prostě jak narazíš na blbce, tak je v podstatě úplně jedno o co jde.. [upravil dne 1.3.09 C.J.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.