Přejít na obsah
hrobak

Nahon na tachometr

Recommended Posts

Kudy k náhonu?

No na straně tachometru musíš vyndat přístrojovku a krom spousty el. konektorů tam bude trčet náhon - ten tudy i vytáhneš.

No a z druhé strany musíš do motorového prostoru a pak vnořit ruku až po rameno dovnitř (podél motoru na straně řidiče). Když Ti někdo v autě zatahá za náhon, tak určitě poznáš který to je...

[Editován dne 30/10/03 Gotrek]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

prosím naléhavě o radu.... dnes jsem se pokusil náhon vyndat, s negativním výsledkem... Můžete mi prosím někdo popsat jak to tam drží? Je tam nějakej šroubek či jiná pojistka proti tomu vytažení.... fakt tam skoro nevidim. A ještě jeden dotaz: jsou náhony z vozidel P 205 kompatibilní mezi jednotlivými typy motorů???

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jistej, přeptám se... (dělali jsme to onehdy s otcem a u motoru se š?áral on). Nevím, ale jestli není rozdíl mezi uchycením u 205 a 405, snad ne...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to Gotrek: Ok, zeptej se mi. Já tam totiž pořádně nevidim a jestli je to tam jenom nasazený tak je to OK, ale nerad bych tam právě něco urval... Nejsem moc manuálně zručný :D :D Dík

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže...

Lanko (náhon) tachometru je samozřejmě kryto bužírkou. Na straně tachometru vykukuje jeho konec (čtvercový profil) z takové jakoby plastové \"vázičky\" - to celé je nasunuto na konec tachometru.

Na druhé straně (u převodovky) opět z bužírky vykukuje konec čtvercového profilu. Ten je nasunut do převodovky a zajištěn takovým gumovým kolíčkem (je zastrčen napříč), který se na jednu stranu rozšiřuje.

Pokud máš vyndanou přístrojovku a někdo Ti lehce zatahá za ten konec co je u tacháku, tak bys měl poznat, který to je (měl by se hýbat). Na jedné straně mizí v přepážce mezi motorovým prostorem a vnitřkem auta, na druhou jde do převodovky.

Pokud ten zajiš?ovací kolíček vyndáš, měl by jít náhon vysunout bez problému z převodovky a taháním za konec v palubovce ho vytáhneš ven úplně.

Snad Ti to pomohlo...

P.S. Doufám tedy, že se způsob uchycení u 205 neliší od 405.

P.P.S. Na ten konec u převodovky není vidět, musíš to dělat po hmatu (alespoň u mě, tam překáží chladič turba apod.)

[Editován dne 4/11/03 Gotrek]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×