Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rozdíl 406 HDi a TD


gvg

Recommended Posts

Už se pomalu schyluje k velkému třesku a poohlížím se po nějaké 406. Jen mi není moc jasný rozdíl mezi HDi a TD. Výhody, nevýhody, který je novější, obecně, 406kaři, doporučili byste ji? Nebo jít radši do 306?? Měl bych jednu krasavici 406 HDi z 1999 za 270 000,-. Je to možná cena, nebo je to předělaná bouračka?? Děkuju za názory, protože těch není nikdy dost.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu se tu zminovat o vykonech, to si kazdy muze najit na netu, a navic se to tu uz mnohokrat probiralo.

HDI je pruznejsi a uspornejsi nez klasicke TD. Priklad u TD na petku pri 3000ot. jedu 120km/h a u 110konoveho HDI pri stejnych otackach 150km/h. Ale HDIcko ma mnohem vice elektroniky a kdyz se neco po.... , tak oprava je nakladnejsi. To same vstriky jsou mnohokrat drazsi nez u klasiky. Nazor autoriz. servisu je, ze klasika je klasika. Muj nazor je ten, ze po HDIcku stejne posilhavam.;)

Jinak pruznost a rozdil mezi 405 1,9TD a 406 1,9TD je velika o poznani. 406ka je linejsi, o 300kg pry tezsi a o 0,5m delsi. Mluvim ted o combi.

[Editován dne 10/1/03 Radek V.]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jest 1,9 td a 2,0 HDI ( ty se tam davaji doposud) :)

Hlavni rozdil je v tom ze td meli predkomurkovy vstrik.

Jinak co se tyka DNU PEUGEOT tak me dostali a milacek dostane nove AL disky - no a maminka si tam pri te prilezitosti koupila 206-ku (ani jsem ji nemusel premlouvat) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HDI se v koncernu PSA delaly 1997 ccm, bud se 66 nebo 80 kW. Obcas nekdo pise o 1.9 HDI, ale to je myslim omyl, pravdepodobne si tim vysvetluje nizsi vykon u jinak \"stejneho\" motoru. Osobne jsem se nechal napalit prodejcem ojetin, kdyz jsem najel 400 km kvuli obhlidnuti jednoho 2.0 HDI, ktery mel udajne 80 kW, ale na miste se ukazalo, ze je jen 66 kW.

Kaja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro ty co stale tapou mala citace:

... značné změny u Peugeotu 406 proběhly v pohonných agregátech. Vedle dosavadních pohonných jednotek o obsahu 1,8 a 3,0 litru je na trhu k mání rovněž nový zážehový dvoulitr s úctyhodným výkonem 99 kW, ale hlavně moderním vznětovým motorem HDI o obsahu 2,0 litru. Novou generaci technologie naftových motorů nazývá Peugeot zkratkou HDI (High pressure Direct Injection). Tento systém využívá technologie přímého vstřikování paliva pod vysokým tlakem, který je známý pod názvem Common Rail a postupně si jej osvojují i mnohé konkurenční značky. Proti svému předchůdci (v případě Peugeotu šlo o motor 2,1 TD) přináší dvoulitr HDI vyšší výkon, o třicet procent vyšší točivý moment při nízkých otáčkách motoru, a také o dvacet procent nižší spotřebu paliva a o nižší emise CO2. S novým vznětovým motorem je spojeno i významné snížení hluku motoru, příjemný bude jistě i fakt, že se prodlužují servisní intervaly. Významným rysem technologie \"Common Rail\" je její jednoduchost. Zjednodušeně řečeno, čerpadlo dodává palivo pod extrémně vysokým tlakem do kovové rampy nazývané Common Rail, jež se stává trvalým zásobníkem paliva o vysokém tlaku. S použitím počítačem řízených \"inteligentních\" vstřikovačů paliva, což jsou vlastně kohoutky, jejichž otevírání i zavírání probíhá v mikrosekundách, poskytuje soustava Common Rail pružnost při přesném regulování tlaku, množství a doby vstřikování paliva.

viz - www.peugeot.sverma.com

Nejak si reklamu musim udelat, ne??? :D

[Editován dne 6/10/03 Sepp]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...