Jump to content

Prosba


kapitán
 Share

Recommended Posts

a dotaz zároveň: Jak se seřizuje spojka na 605 2,1 SVdT? Myslím tím pouze vnějsí ovládání (lanko, pedál). U mého vozu je abnormální voný chod pedálu a proto jde špatně řadit - spojka zcela nevypíná. Seřizuje se to u převodové skříně, či u pedálu? A když u pedálu, tak jak? Lze pedál vymontovat? Je tam nějaký samostav, který by měl spojku napínat (pedál)? Som z toho volaaký zmetený.

Link to comment
Share on other sites

Urcite u prevodovky, u pedalu se to lanko jen zahakne, ale pry se to da zahaknout do dvou mist. Mam .pdf ze servisniho manualu XMka, kde se je schema spojkoveho pedalu a nejake rozmery. To by melo byt stejne s 605. Mas nejaky e-mail, kam bych ti to poslal?

BTW Jak ti brzdi rucni brzda? Mne po zatahnuti vsi silou udrzi auto na strednim kopci, jinak si musim pomahat jednickou.

Link to comment
Share on other sites

Ručka taky nestíhá, z větších kopců těch 15 metráků neudrží. Budu to řešit hnedka po spojce. Prý je to nectnost všech 605- tek. A ještě mne napadlo, jak se foukají přední tlumiče? Já to mám zcela bez tlaku. Jinak mail mam vetosi@email.cz. Zatim diky!

Link to comment
Share on other sites

Jojo, taky jsem to slysel, ale zatim to neresim.

To zalezi jaky mas odpruzeni - elektricke nebo mechanicke (to mam ja):

Predni tlumice se foukaji z motoroveho prostoru, nad ulozenim tlumicu jsou mechy do/ze kterych vedou tlakove hadice (cerne). Na plneni tam vycuhuje normalni autoventilek s abnormalne velkou cernou gumovou cepickou. Ma to velmi maly objem vzduchu, ale vyssi tlak (az 5 atm), prece jen to ma zvednout motor i kastli. Zajimave je, ze jsem tohle nikde nenasel v katalogu originalnich ND. Porad mam pocit, ze mi tam neco chybi, napr. ta elektronicka regulace vcetne kompresurku.

Link to comment
Share on other sites

Jasne, plnim to vzduchem u pumpy. Bohuzel to za par mesicu utece, taky takova vlastnost jako s tou ruckou, takze davat tam treba dusik je zbytecne (i kdyz ten objem...to toho vic utece pri plneni :) ).

Jo a nepln to na maximum, sleduj takove ty obracene misky, co ti ted vylejzaj z toho ulozeni tlumicu, mely by zalezt max. pul centaku pod okraj.

Konecne to ma na aute taky nekdo jinej, to je parada! Chci videt, az budes nekdy shanet tlumice, ktery tam budou pasovat...

Link to comment
Share on other sites

Jo a finta fn: abys to udelal podle oka symetricky, je potreba stat na rovine s kolama uplne rovne!!! Zrovna jsem to dneska dofukoval a nachytal jsem se na to sam :)

Jinak podle meraku na pumpe tam byl tlak 2.5 atm, ale to jsem to mozna trochu prefouk...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...