Svik Odesláno 24. květen 2003 Sdílet Odesláno 24. květen 2003 Zdravicko mam otazecku jak je to s pridanim turba na 1.6 motor 205tky jak to bude motor snaset a jak se lisi origo motory s turbem v materialech nedavno sem vymenil motor (dovoz nemecko) a z hruzou zjistil ze misto 1.9 me dovezli 1.6 Motor je super malo jety ale tech 30 koni je fakt znat takze co s tim dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 26. květen 2003 Sdílet Odesláno 26. květen 2003 Spousta penez ... spousta muziky ... ale ne na dlouho ... proste ten motor oddelas velice rychle. Atmosferickej motor neni stavenej na takove tlaky ktere tam husti turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svik Odesláno 27. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2003 Njn toho sem se bal motor slape pekne takze ho znicit nechci asi zacnu premejset o necem silnejsim uz sem skoro koupil mi16 ale pak me prisla do ruky tahle radoby 19ctka nevadi dik za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest 206WRC Odesláno 27. květen 2003 Sdílet Odesláno 27. květen 2003 ja bych se toho turba nebal... jsou lidi /treba RostaVR6/, ktery se toho nebali, sli do toho srdcem a prsama napred a uz jim to jezdi skoro jako seriovka.... a to se vyplati!!! ....kdyby se ti jedno turbo zdalo malo, priplat si za sekvencni, v horsim pripade trvej alespon na kombinaci kompresor-turbo, pro extra kroutak v nizkych otackach... a ze nevydrzi...tim se nenech rozhodit, rozhodne se jedna o pouhou ceskou zavist, prece je to o tuningu, ne? nejde o to aby kara dobre jela a sedela, jde o to abys byl za kinga... a tady plati: cim vetsi nesmysl narves pod kapotu, tim vetsi buh cesky tuningovy sceny budes... hlavne s tim pak nejezdi za hranice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 27. květen 2003 Sdílet Odesláno 27. květen 2003 Svik: to turbo bych tam nedaval... je to zbytecny a jak psal LK7R tak malo muziky za hodne penez a ta vydrz motoru.....no nevim....a si pujde brzo do kytek. Radsi teda sezen tu MI16ku a dej ji tam... nez nejake turbo..... Sarancat to bude mit tak zhruba stejne a mickovej motor vydrzi mnohem dyl, nez GTI s turbem.... Ale pak taky nalad podvozek.... aspon teda brzdy.. pokud mas kotouce i vadu, tak jsi v klidu, ale dal bych aspon nejaky lepsi desky... treba FERODO racing 2000 nebo tak nejak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svik Odesláno 28. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2003 Souhlasim s tebou turbo by me stalo 7000 kc to uz sem ocich na vrakaci ale jak dlouho by vydrzelo a mi16 + elektroinstalace me nabyzeli za 15000 kc takze radsi ten motor sem pro upravy ale ne za kazdou cenu Jinak tedka de moje 205 do laku takze sem na to zvedavej barva by mela bejt modra perlet a vsechny plasty v laku takze potom bych mohl vyrazit na nejakej sraz uz se tesim mno a s tema brzdama mam vzadu bubny coz je opravdu bida hlavne ve vetsich rychlostech kdyz dobrzduju do zatacky tak me predchazi zadek desticky uz sem po predeslejch zkusenostech koupil lepsi poprvy sem mel ty nejlevnejsi a to sem se podivil kdyz me auticko prestalo z kopecka brzdit nastesti 205tka dobre brzdi i prez motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hamrbac Odesláno 29. květen 2003 Sdílet Odesláno 29. květen 2003 sviku stoho si nic nedělej ja jsem taky koupil 1,6 GTi za cenu 1,9 ale o proti původní 1,6 je to rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.