sandy.no1 Odesláno 20. srpen 2006 Sdílet Odesláno 20. srpen 2006 Jaký jsou zkušenosti z 1.4HDI jaký jsou klady a jaký zápory, táta o něčem uvažuje a tenhle motor se mu libil, do jakých všech aut se to dávalo i mimo peugeot, má to nějakou vyloženě typickou závadu jako třeba vzduchové váhy u VW? A kolik se na ten motor nechá natočit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 20. srpen 2006 Sdílet Odesláno 20. srpen 2006 citroen c 3 ,P-206,p206 sw, typicke zavady zatim nejsou protoze je to pomerne novy motor akorat kolem roku 2003 zlobilo predehrivani naftoveho filtru dle meho je idealni P-206 sw nizke provozni naklady cca 5 l ,spolehlive hezke auto,a vpodstate nejvetsi s timto motorem i kdyz zadny obr to neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 V casopise Auto Diesel se tomu motoru hodne venovali , je to jeden z nejlepe navrhnuty malo obsahovy Diesel, pochazi ze spoluprace PSA-Ford , uz jen to ze ma klasicky remen s vymenou po 240TKm a ze pouzili podobnou konstrukci a material jako u nejakych velikych motoru by melo znamenat 240 t bez nejakych investic . Vaha vzduchu bohuzel vychazi z te Bosch ale vstrikovani je tam jine a tudiz by nemely byt problemy jako u 2,0HDi . Zatim jsem videl jednu Fiestu z svicarska firmy a ta mela 350t r.v 2004 Jinak se montuje do velice hodne aut dokonce i 307, C4, 107-C1-Ayego, Ford ho taky cpe vsude . Ja s 206 mel moznost jednu dalkovou cestu , docela me sklamalo , ze kdyz jsem jen na plny plyn byla ta spotreba priserna blizila se k 7 litrum . Po zvolneni a rychlosti kolem 100 byla spotreba 3,5, celkova na vzdalenost 3t Km vysla 3,8l [upravil dne 21/8/06 barenst] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 akorat ta fiesta se menuje tdci ze? trochu me to zmatlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 dokonce se montuje do C-max a 207. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 podla mna v 206ke to pracuje na vyssich otackach , ako vo fieste. v 206ke mi to nepripada ako echt original diesel, nieco medzi benzinom a naftou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Původně zaslal: tomyka podla mna v 206ke to pracuje na vyssich otackach ... Jak jsi na to přišel ? Jel si s jiným moderním nafťákem ( jak Common Rail tak i TDI ) ? Mě právě připadá, že tento motor jede krásně od nízkých otáček. Jinak doporučuji také si přečíst již zmíněný časopis Auto Diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 prisiel som na to tak ze som pouzival pred tym 405ku 1.9D paru rokov:) a mal som moznost jazdit dost dlho aj na fieste . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Jasan, ale já jsem psal MODERNÍ DIESEL. Normálně po městě a po okreskách jezdím do 2500 ot/min. a po dálnici nejdu víc jak 3500 ( t.j. 150 km/h - tacho ). Tak nevím jestli to jsou vysoké otáčky. Jestli píšeš 1,9 D tak to je úplně něco jinýho a nesrovnatelnýho. Měl jsem před nynějším autem 205 1,8 D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 na fieste je dost moderny diesel pre teba? 1.4 tdci? a podla mna moderny diesel neni echt original diesel [upravil dne 23/8/06 tomyka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Doufám, že se nehádáme. Máš určitě pravdu, ve fiestě je 1,4 tdci a to je nejnovější technologie, ale překvapilo mě, že píšeš o vyšších otáčkách. A tomu nerozumím. Motory to jsou totiž totožné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 nehadame sa je to rovnaky motor, prevodovka moze byt ina. v tych otackach kde fiesta ide na 5.ku v pohode ,tam uz ja na 206ke radim 4ku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 To by mohlo být ono, ale pak má větší max. rychlost 206. Ne že by mě o ní šlo. Mě se zdá, že moje 206 SW má naprosto vyváženou převodovku s motorem. Asi nebude rozdíl v převodovce mezi 206 a 206 SW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Znamy ma 307 s tymto motorom - 1,4 HDI, hovori to iste, spotreba je o nieco vyssia, len sa boji, kolko ten motor vydrzi, je to predsa dost male na diesel vzhladom na zatazenie, v akom dnes auta funguju. apropo, preco zacali robit motory 1,6 HDI? Zeby ta 1,4 bola fakt slaba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 ja ked dobre viem s 1.6 HDI chceli nahradit , 2.0HDI 90 a 110 k a nie ako nahrada za 1.4HDI. kazdy maly motor s velkou kasnou bude mat vacsiu spotrebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Původně zaslal: argoo Znamy ma 307 s tymto motorom - 1,4 HDI, hovori to iste, spotreba je o nieco vyssia, len sa boji, kolko ten motor vydrzi, je to predsa dost male na diesel vzhladom na zatazenie, v akom dnes auta funguju. apropo, preco zacali robit motory 1,6 HDI? Zeby ta 1,4 bola fakt slaba? Motor 1,6 hdi má jen větší vrtání a zdvih. 1,4 hdi - 73,7x82mm a 1,6 hdi 75x88,3mm . Jinak je to TOTOŽNÝ motor. Motor 1,6 je odvozeny od 1,4. Vše je důkladně popsaný již v několikrát zmiňovaném a výborném časopisu AUTO DIESEL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 trosku odbocim, jedine co se mi prislo sa 206 sw s 1.4hdi zvlastni a nebo jsem jenom neschopnej ze bud ten motor nebo celej cumak u tohodle auto je podezrele lehky nekolikrat se mi povedlo pri rozjezdu prohrabnout a to v ruznych situacich a nemyslim ze by to bylo tim ze jsem na to moc slap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Je pravda, že ten motor váží jen 98 kg a pohotovostní hmotnost ( uvádějí vč. řidiče ) je 1100 kg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 27. srpen 2006 Sdílet Odesláno 27. srpen 2006 1,4 a 1,6 maji stejnou stavby motoru ale jine vysokotlake cerpadla , to bude hlavni rozdil . jinak Technologii v Auto diesel radi mezi spicku v malo obsahovych motorech . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.