Přejít na obsah
striker

Rozdil mezi Mi16 4x4 a SRI 4x4

Recommended Posts

No hlavně SRI není 4x4, to je ten samej motor co v 205 GTI

Mičko má ještě další vychytávky, snad hydraulický nastavení podvozku, nevím jestli ABS

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

je tam toho víc zkus si přečíst článek na hlavní straně v sekci modely - co se psalo je tam článek o 4x4´

sri se dělali i ve 4x4 rozdíl je v podvozku sri má obyč všechny diferenciály a mezinápravovej a zadní s uzávěrkou ovládanou elektricky.

mi16 má mezinápravovej diferenciál s viskózní spojkou a zadní samosvor torsen takže vlastně aktivní podvozek když to tak vemu

hydraulickou zadní nápravu mají oba je stejná jako u citroenu bx 4x4

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hele, já jsem obyčelnej ropák, ale myslim, že hlavní z rozdílů co se motoru týče bude ve ventilech Míčko jich bude mít 16 a SRičko 8...

ps: aha ... promiň ... kromě motoru --- tak jsem si to přečetl až teď...tak sorry za :xvul

[upravil dne 25/7/2006 Neon]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Neon

Hele, já jsem obyčelnej ropák, ale myslim, že hlavní z rozdílů co se motoru týče bude ve ventilech Míčko jich bude mít 16 a SRičko 8...

To každopádně, ale mrkni na první příspěvek, moťóry neřešíme :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zivotnost bych videl kolem 300 az 400t , ale nejspise drive odejde rozvodovka tak 200t a potom hardyho spojka na kardanu tak taky 200t , samotny diferencial pokud se o nej stara a meni olej tak vydrzi docela vic nez cele auto , potom zadni elektrina u te hdrauliky rada odchazi . Je to delane formou relatek a kablu s kostrama . Jeste problem byva v hydraulicke brzde obevujici se u verze s ABS jak u SRi tak MI , pokud funkuje je to super ,(nezazil jsem lepsi brzdy , vubec nekopou jak klasicke ABS super nabeh a funkuji i pri otocenem klicku a hlavne vubec nevadnou), jen pokud zacne blbnou pocitac brzd nebo kabelas k hydraulice brzd tak se to strasne spatne hleda (do roku 03).

SRi bylo vevnitr sedadla trochu anatomy a pohodlne se na nich sedelo,vice variant barevneho rozdeleni . Mi melo vice anatomy a byly trochu tvrdsi . Jinak nejake venkovni plasty a hlavne v prevodu 4x4 .

SRi se diky uzaveram vyskrabe vsude je trochu lepe citelne za volantem uz od zacatku kdy zatacis (diferencial umy rychle reagovat ) Mi diky spojce je lepsi na rozjezd a na suchu lepe zataci ale porad me pripada predek nastaveny na vetsi ucinek .(me ale nejvic chybela absence diferencialu )

Co se tyce zadni napravy je MI o neco tvrdsi (vetsi tlak v hydraulicke kouli ) ,ale porad se neda srovnat s zadnou jinou 405 nebo s 406 vsechno ostatni na ceste tak trochu poskakuje .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×