Přejít na obsah
Miki

nejak mi cuká

Recommended Posts

rano mi to nejak cukalo , trochu , dokonca mi to hned po nastartovani 2x zdochlo, neudrzalo to otacky .

Menil som palivovy filter , zeby boli zasrate aj hadicky ??? Tie som nekontroloval Zeby to boli aj sviecky ?? Ale namel som dojem ze by som siel len na 3 valce alebo podobnne .

Poradteeeeeeeeeeee :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Někde ti zůstal vzduch v pal. systému. Podaď se to nevyjezdí, tak to ten vzduch cucá dál a pak si ověř, jestli je prerfektně nasazená těsnící guma na filtru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Palivovej filtr. Pokaď se mi něco posere poté, co semse hrabal v autě, tak to na 90 % souvisí s tím, včem se hrabal naposled.

----------------------------------

Tímto zdravím všechna sprostá howada, co kdy komu nabourali auto ( tedy i sebe) :o:D:o:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no vstrikovac to nie je , teda po nasom cerpadlo :D .Tlaci dobre , skor to dava prilis bohatu zmes , dym ide cierny a ma benzinovy zapach .Olej je Ok, teda zoiadny olejovy zapach alebo sfarbenie . Musim ist na test motora, bez toho sa nevedia pohnut dalej .Mozno, dufam, bude stacit resetnut pocitac

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Začni od toho nejjednoduššího - vyměnit svíčky není zas tak velká bolest. Mohlo by to být i čidlo (teplota vody,otáčky). A nebo, což je poměrně častá bolest Peugeotů, vadný potenciometr škrtící klapky. To je ovšem darda - cca 17000 Kč. Při zanešeném palivovém filtru by to cukalo spíš při větším zatížení,kdy jsou větší nároky na průtok paliva. Rozhodně bych zajel na tu diagnostiku - pokud bude vadné něco,co jde nějak el. změřit, tak na to přijdou. Přeju hodně zdaru. Otta.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak mam vysledok testu -vraj mi to malo tlaci - 9,9.V knihe Jak na to pri mojom motore pisu 9,1 .Technik mi povedal ze by to malo byt 12-14 ?!?! Kto sa v tom ma vyznat ?? Vraj mi menili sviecky a nejaky prasknutu hadicku a vycistili klapku .Zmeny som zatial nespozoroval .

Dalej vraj emisie mi vychzadzaju spoza katalizatora nulove ale pred nim je to nejakych 250-300 a malo by byt okolo 100. Vraj to nestiha spalovat CO2 ci co ???

Ja som z toho jelen :D:D:D

ma nietko nejaku radu ?? Vraj sa mu este zda ze byt mohla byt zodrata vacka

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

dne sma napadlo, tlaky su pomer vxzduchu na palivo -ked malo tlaci ako mene 9,9 a malo by to byt viac je teda jasne ze to dostava malo vzduchu !! je to pravda alebo si len vymyslam ???

Tym padom vymenim filter a malo by sa to zlepsit :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak to se trochu pletes.... tlaky jsou ve valci... Pokud mas male tlaky, znamena to, ze mas bud netesne pistni krouzky nebo jsou spatne vule ventilu nebo spatne ten ventil doseda na jeho sedlo... Vymenou filtru to nejspis nijak neovlivnis...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×