Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

depollution system faulty


toro

Recommended Posts

Už jste někdo řešil tuhle hlášku v záruce nebo mimo záruku?Při testech v zahraničí se jim čas od času objevila při opakovaných studených startech, pak po svižné jízdě zmizela.Nikde se mi nepodařilo zjistit zda jde o soubor chyb hlášených ŘJ nebo jen údaj jednoho snímače. Jaké jsou vaše poznatky do diskuze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som už takéto riešil 2x. Jeden krát mi menili nejaké čidlo /asi váhu vzduchu/ a druhý krát len vymazali trvalé poruchy. Do RJ sa zapisujú chyby prechodné a trvalé z jednotlivých snímačov. Zatiaľ som to riešil v záruke. Daj to na diagnostiku a tam ti povedia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 1 rok později...

mam 407 sw 2,0 hdi 136k a stale mi vypisuje chybu depollution system faulty, nemoze to byt aj chyba sposobena chybnym filtrom FAP ?/ ten stoji strasne peniaze , a ked ho menia musia doliat aj to aditivum ktore sluzi na lepsie spalovanie tych pevnych casti vtom filtri / co nie je tiez lacna zalezitost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to auie:

Máš dojem, že ti to i hůř jede? U mne se hláška asi po 10 startech shodila a po čase se zase objevila.Když jsem se honil s nějakým autem jen "jako", tak mi za jízdy zhasla a pak se dlouhou dobu neobjevila.Stav FAPu má na to vliv, stejně jako čidla na snímání jeho hodnot.

[upravil dne 16.12.07 toro]

[upravil dne 16.12.07 toro]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto som teraz doviezol a vypisuje to od zaciatku , takze som ho este ,,neprojel ,, mozno sa to strati , a ak nie porad mi o oke cidla sa jedna, mozno nieco zozenem , totiz map predajnu na autodiely , takze staci mi len zistit o ake cidlo sa jedcna

...aj tak dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když nebudeš mít trpělivost, tak si to nech v Peugeotu shodit počítačem a hned možná odečtou důvod hlášky, to ale není jisté.Pravděpodobně je to...... diferenciální čidlo tlaku, zanesenej FAP, špatné kontakty čidla atp.Než do toho začneš cpát peníze, tak to prohlédni. Kolik to má najeto?Mě to blbne/ ulo od 18 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to auie: Víš on ten výsledek diagnostiky může být záludný, tedy nemusí vůbec přesně ukazovat pravou příčinu závady.Buď na našem fóru nebo na Citroenu je detailní popis i s fotama rozebrání FAPu a jeho čistění.Pak názory komu to za to stojí si to udělat svépomocí, a kdo to raději zaplatí.To si přelouskni, než do toho začneš sypat peníze.Osobně bych doporučoval odzkoušený značkový servis s tím, že žádáš odstranění závady a detailně ji popíšeš.Oni by ti měli dát na vyžádání cenový návrh, a pak to rozjeď.Ta relativní výhoda tohohle řešení je v tom, že nemusíš v případě potřeby pořád platit opakování diagnostiky, když to závada přímo FAPu nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry, ze sa ozyvam az teraz ,ale bol som zaneprazdneny . diky za dalsiu radu ( myslel som si ze problem je vyrieseny, a ty odpovedas, ze ta hlaška nemusi byt pravdiva ). chybu mi v PEUGEOTE nezhodili, objavila sa znova pri starte cca 10 sec. a vypisalo, ze je zvyseny obsah aditiva, co mi vysvetlili, ze tento dovod je sposobeny nerecyklaciou FAP filtra. Co sa tyka vykonu a spotreby, vsetko je o.k.

mam taky pocit, ze posledny krat som investoval svoje peniaze do Peugeotu 407, pretoze ako predajca autodielov som zistil, ze napriklad dolny cap stoji cca 3000 sk ( pricom bezne capy na peugeoty stoja cca 400 sk )

dakujem zatial, a som rad, ze mas chut a cas sa venovat tymto problemom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mela jsem tu samou hlasku asi pred mesicem, ted posledni tyden auto spatne startovalo a dlouho mi svitila kontrolka diagnostiky. Dneska jsem byla na diagnostice a zjistili, ze mi nefungovalo zapalovani 4.valce, tak vymenili svicky a zatim dobry (tuk, tuk). Hlasku mi shodili, uz to nepise ani neblika...zda se to v pohode. Tak uvidime;) jinak me mj. pozvali na svolavaci akci kvuli ABS:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 let později...

Tondik: jak se píše výš "souhrnná hláška pro potíže motoru", mám sice naftu, ale tahle hláška mě vyskočila taky, po první přehrály softvér řídící jednotky aditiva, než to přehrály, tak mě řekli, že mám i plné FAP, po přehrání nic, že je to v pohodě, za týden ta samá hláška, tak znova do servisu a teď to byl špatné snímač teploty nasávanýho vzduchu, ale auto jelo normálně, do nouzáku to nehodilo, takže jedině diagnostika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na tomto motore je to takmer isto zapaľovacia rampa, auto ide podľa toho čo píšeš na tri alebo dokonca na dva valce, podľa možnosti vôbec nejazdiť, ničíš si motor a zahltíš katalyzátor benzínom... ak je to naozaj zapaľovacia rampa tak pomôže iba výmena, samozrejme najlepšie za novú značkovú

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...