MarsSnickers 0 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 Dobrý den všem, více než tři roky jsem víceméně spokojeným majitelem Peugeotu 308 II 1.2 THP. Zhruba před rokem jsem chtěl ráno vyrazit do práce, při startování vyskočila chyba P1632 a rozsvítila se kontrolka MIL. Auto spadlo do nouzového režimu a mě čekala cesta busem. Odpoledne jsem zavolal odtahovku a auto jsme odvezli do servisu. Při nakládání i vykládání bylo auto stále v nouzovém režimu. Pak mě technik vyzval, abych mu s tím zajel na dílnu a ejhle, vše bylo úplně normální. Jediné co pak udělali, že to připojili na diagnostiku a tím bylo opraveno. Rok byl klid. Včera jsem opět ráno vyjel na pracovní okruh. Zhruba po půl hodině a třiceti kilometrech (kousek i po dálnici)jsem zastavil a při startování opět chyba P1632, kontrolka MIL a nouzový režim. Dojel jsem 2 km na další zastávku, hláška trvala, MIL svítil, ale nouzový režim už jsem nepociťoval, auto jelo normálně. Po dalších asi dvaceti kilometrech a třech zastávkách, kdy to vždy při startování řvalo a ukazovalo chybu P1632 a MIL svítil, najednou během jízdy MIL zhasnul a při dalším startování žádný problém a tak to trvá. Už při té první události jsem se snažil zjistit, co se vlastně stalo a nikdo pořádně neví. Nejčastěji se objevovala chyba teplotního čidla chytrého nabíjení akumulátoru, ale těch názorů bylo hodně. O auto se starám pečlivě a tak se chci zeptat tady, jestli s tím někdo nemá zkušenosti, popř., jak a kde to vyřešit. Díky předem. Quote Link to post Share on other sites
ferinko2 449 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 Múdre tabuľky vravia vada alternátora P1632 Smart alternator faults sensor/circuit malfunction Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.