žabi Odesláno 17. únor 2019 Sdílet Odesláno 17. únor 2019 Ahoj... -řeším problém s mojí Phedrou. 2,2 HDI, 94 kw r.v.2003. po znicehonic umření za jízdy. -pravděpodobný viník je relé palivového čerpadla nebo BSM (-na silných vodičích k čerpadlu naměřeno 1,5V). dle mého infa a i dle schéma ze serviceboxu (které jsem našel jednou a pak už ne ) by mělo být někde v okolí ŘJ na levém nosníku pod relé žhavení, ale zaboha ho nemůžu najít (zatím jsem nevyndaval filterbox apod. ). Mělo by být kalsické hnědé. Otázka tedy zní: Kde je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 17. únor 2019 Sdílet Odesláno 17. únor 2019 (upraveno) Ahoj , Phedra z roku 2003 už má BSM (relé čerpadla je integrovaný v ní) na pravým podběhu za světlem . Klasický hnědý dvojrelé už tam nenajdeš , to bylo u starších modelů . Jestli se vyznáš ve schématech , tak v příloze je schema 807 se stejným motorem 807 2.2hdi.pdf Upraveno 17. únor 2019 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žabi Odesláno 17. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2019 Už jsem tady od Tebe tuhle informaci našel, ale service box pro 807 stejných parametrů praví viz. obrazek. -kazdopádně další štace vyndání BSM a podívat se jak je na tom s oxidací apod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žabi Odesláno 17. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2019 Jinak samozřejmě děkuji za schéma . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 17. únor 2019 Sdílet Odesláno 17. únor 2019 Není zač , teď jsem koukal do SB a asi tam bude chyba , to relé tam nemá být , každopádně je to jednoduchý , jestli tam je BSM , tak tam nemůže být dvojtý relé , protože je uvnitř BSM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.