Fremen Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli někdo nemá zkušenost s chybou viz. výše - relé napájení, řídící díl, zkrat na kostru/plus nebo přerušený obvod, přerušovaný. Vůz jsem měl i u elektrikáře, vše proměřil a nikde žádnou závadu nezjistil. Stalo se mi už po druhé za 3 roky, že mě buď za jízdy zhasl motor a po nastartování opět v pohodě (několikrát po sobě) a nebo že jsem nemohl nastartovat (nastartováno až na několikátý pokus). U toho vždy vyskočily hlášky typu "engine faulty" nebo "olej". Na dia vždy nalezeny další chybové hlášky - P0245 tlak turbodmychadla, elektromagnetický ventil, el. obvod, přerušovaný nebo P1471 Klapkový ventil EGR, el. obvod, přerušovaný nebo P0401 Měřič hmotnosti vzduchu - průtok je příliš vysoký, přerušovaný. Turbo je v pořádku, točí jak má, EGR bude možná trochu zanesenej z města, ale teď na dálnici (cca 2000km) naprosto bez problému a váha vzduchu je taky OK. Tudíž to spíš vypadá na elektro závadu, ale na co se přesně zaměřit? Vždy se porucha stane párkrát po sobě a pak je rok klid (poprvé před dvěma lety, podruhé tento měsíc). Ještě mě občas "kopnou" dveře, když vylézám z auta po vypnutí motoru, jakoby probíjely. Baterku jsem nabíjel naposledy loni po zimě, ale nebyla úplně vybitá, letos ještě zatím ne. Předem díky za radu. Svoboda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Spínacia skrinka?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 4. duben 2018 Sdílet Odesláno 4. duben 2018 Při zhasnutí motoru, co delaj nebo ukazují budíky? Zhasnout taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.