Jump to content
  • Current Donation Goals

Nedostatečný tlak paliva (únik), 2.0 HDi


johannka

Recommended Posts

Mám přechodnou závadu: sledování vysokého tlaku paliva. Nedostatečný tlak (únik). Myslí se tím část z nádrže  po VT řerpadlo nebo část vysokotlaká za VT čerpadlem. Mám vyměněné podávací čerpadlo a DRV a stejně mi zdechne. Na místě ho můžu držet vytočenej, jak dlouho chci. Při jízdě to stačí trochu přišlápnout a auto zdechne. Měření hodnot za jízdy zdechlo kolem 2300 otáček, tlak byl 730 bar a skákal na 500 bar a zpět, rozdíl mezi měřeným a požadovaným -84 bar, RCO regulátor tlaku paliva 95%. Je to VT čerpadlo na výměnu? Případně jak ho otestovat. Díky

ještě doplním, že když jsem odpojil konektor ohřev nafty tak sice čerpadlo v nádrži jelo pořád a auto nešlo moc vytočit (každý stupeň tak 2300 otáček), ale nezdechlo.

Edited by johannka
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...