johannka Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 (edited) Mám přechodnou závadu: sledování vysokého tlaku paliva. Nedostatečný tlak (únik). Myslí se tím část z nádrže po VT řerpadlo nebo část vysokotlaká za VT čerpadlem. Mám vyměněné podávací čerpadlo a DRV a stejně mi zdechne. Na místě ho můžu držet vytočenej, jak dlouho chci. Při jízdě to stačí trochu přišlápnout a auto zdechne. Měření hodnot za jízdy zdechlo kolem 2300 otáček, tlak byl 730 bar a skákal na 500 bar a zpět, rozdíl mezi měřeným a požadovaným -84 bar, RCO regulátor tlaku paliva 95%. Je to VT čerpadlo na výměnu? Případně jak ho otestovat. Díky ještě doplním, že když jsem odpojil konektor ohřev nafty tak sice čerpadlo v nádrži jelo pořád a auto nešlo moc vytočit (každý stupeň tak 2300 otáček), ale nezdechlo. Edited August 5, 2016 by johannka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Kouknu zda ti někde nepřisává vzduch ... A co vstriky ? Když to jde do přepadu tak to háže únik paliva. Ještě kouknu na konektor snímače na rampě :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.