Sign in to follow this  
Followers 0
FoFo

výměna palivového filtru u 405MI16 - mrkně prosím ještě jednou

11 posts in this topic

tak jsem vyměnil pal.filtr u MI16, a občas se stane že když jí nechám při jízdě trochu vydechnout tak jde na \"tři\" pak jsou dvě možnosti jak ji přinutit k pravidelnému chodu 1.vytočit nad 4000 až zatáhne do sedačky , nebo 2. vypnout motor a chvilinku počkat - pak běží normálně . Ze začátku po výměně to dělalo často , ale teď po 3 dnech už skoro vůbec. Nic jiného než výměnu filtru jsem nedělal a před tím to chodilo normálně. Je to normální nebo se to musí někde odvzdušnit - pro příště, a? neumřu úplně blbej

Ještě mě napadlo jestli by to nemohlo dělat málo oleje ( také jsem měnil olej ) když tam jsou ty samostavěcí ventily (četl jsem o tom v této diskuzi - myslím že o tom psal Mašinka)

[Editován dne 18/12/03 FoFo]

[Editován dne 22/12/03 FoFo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jste opravdu nikdo neměnil pal.filtr nebo by to dělat nemělo. ( mohla to být schoda náhod , že to začalo zlobit po výměně )

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak chlapy fakt nikdo žádný nápad .Opravdu jsem měnil pouze olej+filtr a pal.filtr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokial si tam nalial dost oleja tak to vylucujem, ale aj keby ho tam bolo malo tak to by cvakali len ventili. Skor by som povedal na palivove hadicky pri tom filtri. Inac mne sa stalo nieco podobne a potom som lepsie pozrel na filter/palivovy/ a bola tam sipka akym smerom ma ist palivo. Mne sa to zdala blbost ale bolo to tak. Len zo srandy pozri ci tam nemasnieco take.

Share this post


Link to post
Share on other sites

šipka tam je , ale dal jsem jí podle původního filtru tzn.nádrž, pal.čerpadlo, pal.filtrt. Šipka byla ale je obráceně než na původním( ale to může být pouze výrobcem těď tam mám MANN830. Oleje jsem tam dal 5L protože měli posledních od této značky.Taky už jsem přemýšlel že bych tam zkusil dát ten původní. A co by mohlo být s těma hadičkama???

Share this post


Link to post
Share on other sites

tou šipkou obráceně jsem myslel \"pertl\" kde je zavřený filtr - na původním byl tento pertl na vývodu a u tohoto filtru je na přívodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadickami som myslel to ze ci nieje niekde prasknuta, zvykne to v okoli eska pasiek. Moze to trochu podsavat. A ten filter skus ho dat opacne . za pokus nic nedas. Oleja tam mas dost. 5 litrov bohate staci. S tym by som nespekuloval. Skus ten filter a uvidis. Daj vediet ako to dopadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopadlo to zatím na H.... , dal jsem tam ten starej filtr a to samý. TextVyměnil jsem svíčku na 3 válci ( ten to dělá a nehází jiskru ) - taky nic , Zítra si jdu pro kabely a pak už půjde do tuhýho. Prostě to stím filtrem nemá co dělat - shoda náhod. je divný že to dělá po ujetí cca.3km a pak mu musíš trošku naložit cca 500m až se opět chytne ten válec a potom už v pohodě .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je sila. Potom uz len vstreky. Pozri privodne vodice na vstreky este tie zvyknu byt urvate. Niekedy drzia len na buzirke. Alebo potom tesnenia na vstrekoch. Inac uz neviem. Potom menit len diel za dielom. uvidis co tie kable.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednou se prý rozsvítila manželce ale , já to neviděl - to by asi znamenalo zajet někam na diagnostiku co

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.