maNkovic

Zadna naprava mi16

4 posts in this topic

Potrebujem pomoct ako mam zhodit cele rameno alebo ako sa to vola tam kde je kotuc lebo potrebujem dat nove ihlove lozisko torzne tyce som povolil len to potrebujem dako stiahnut dole ako:?

dsc000301fx7.jpg

[upravil dne 28.12.2007 maNkovic]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo tak to budes muset povolit šroub co stahuje oko stabilizátrou a to same udelat na druhe strane a pak ten stabilizátor proste vytlouct(já osobne jsem si udelal takyvý přípravek-vyražeč co nandáš(našroubuješ) do toho otvoru a pak pořádný kladivo a mlátit a mlátit.No a pak jdou na řadu torzky-musiš vyšroubovat ten zajištovací šroub(torx),vyndat takovou excentrovou podložku(je vložena do drážky v rameni)-to samé musíš udělat na druhé straně.Pak jsi označ polohu torzní tyčě vůči ramenu(třeba dulčíkem),,,,když to máš takhle připraveny,tak opět si vem nějakou větší tyčku a pořádný kladivo...Všechny torzní tyče jsou v rameni uchyceny pomocí jeného drážkování-tisicihranu....

No a pak jenom demontova spodní uchycení tlumiče a brzdové potrubí,brzd.lanko, a máš vyhráno!

Mě se to lépe dělalo když byla náprava dole,pač jsem si ji pořádně zapřel a mlátil jsem rovnou do celého ramene a bylo to venku jedna-dvě..;)

Podle mě je to lepší dělat nápravu mimo vozidlo,protože ji můžeš pěkně obrousit,natřít(a to samé karoserii),udělat v pohodě maznice,atd

Každopádně hodně štěstí pač je to docela fuška to dělat doma na koleni...:papa

[upravil dne 29/12/2007 Pája Rybišár]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

jo tak to budes muset povolit šroub co stahuje oko stabilizátrou a to same udelat na druhe strane a pak ten stabilizátor proste vytlouct(já osobne jsem si udelal takyvý přípravek-vyražeč co nandáš(našroubuješ) do toho otvoru a pak pořádný kladivo a mlátit a mlátit.No a pak jdou na řadu torzky-musiš vyšroubovat ten zajištovací šroub(torx),vyndat takovou excentrovou podložku(je vložena do drážky v rameni)-to samé musíš udělat na druhé straně.Pak jsi označ polohu torzní tyčě vůči ramenu(třeba dulčíkem),,,,když to máš takhle připraveny,tak opět si vem nějakou větší tyčku a pořádný kladivo...Všechny torzní tyče jsou v rameni uchyceny pomocí jeného drážkování-tisicihranu....

No a pak jenom demontova spodní uchycení tlumiče a brzdové potrubí,brzd.lanko, a máš vyhráno!

Mě se to lépe dělalo když byla náprava dole,pač jsem si ji pořádně zapřel a mlátil jsem rovnou do celého ramene a bylo to venku jedna-dvě..;)

Podle mě je to lepší dělat nápravu mimo vozidlo,protože ji můžeš pěkně obrousit,natřít(a to samé karoserii),udělat v pohodě maznice,atd

Každopádně hodně štěstí pač je to docela fuška to dělat doma na koleni...:papa

[upravil dne 29/12/2007 Pája Rybišár]

Krasny navod ako od servisu!:myslim Dakujem velmi pekne rano sa do toho hned pustim:roker:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím:roker, chtěl sem se zeptat jestli by šla vyměnit stejným spusobem torzní tyč na P 405 1,4 93r.v. taky tak že bych nemusel sundavat rameno a jenom bych vyrazil tu torzní tyča nasadil novou, ona ta zadní naprava vypada uplně stejně....Díky za každou radu:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.