maNkovic Odesláno 28. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2007 Potrebujem pomoct ako mam zhodit cele rameno alebo ako sa to vola tam kde je kotuc lebo potrebujem dat nove ihlove lozisko torzne tyce som povolil len to potrebujem dako stiahnut dole ako:? [upravil dne 28.12.2007 maNkovic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 29. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2007 jo tak to budes muset povolit šroub co stahuje oko stabilizátrou a to same udelat na druhe strane a pak ten stabilizátor proste vytlouct(já osobne jsem si udelal takyvý přípravek-vyražeč co nandáš(našroubuješ) do toho otvoru a pak pořádný kladivo a mlátit a mlátit.No a pak jdou na řadu torzky-musiš vyšroubovat ten zajištovací šroub(torx),vyndat takovou excentrovou podložku(je vložena do drážky v rameni)-to samé musíš udělat na druhé straně.Pak jsi označ polohu torzní tyčě vůči ramenu(třeba dulčíkem),,,,když to máš takhle připraveny,tak opět si vem nějakou větší tyčku a pořádný kladivo...Všechny torzní tyče jsou v rameni uchyceny pomocí jeného drážkování-tisicihranu.... No a pak jenom demontova spodní uchycení tlumiče a brzdové potrubí,brzd.lanko, a máš vyhráno! Mě se to lépe dělalo když byla náprava dole,pač jsem si ji pořádně zapřel a mlátil jsem rovnou do celého ramene a bylo to venku jedna-dvě.. Podle mě je to lepší dělat nápravu mimo vozidlo,protože ji můžeš pěkně obrousit,natřít(a to samé karoserii),udělat v pohodě maznice,atd Každopádně hodně štěstí pač je to docela fuška to dělat doma na koleni... [upravil dne 29/12/2007 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 29. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár jo tak to budes muset povolit šroub co stahuje oko stabilizátrou a to same udelat na druhe strane a pak ten stabilizátor proste vytlouct(já osobne jsem si udelal takyvý přípravek-vyražeč co nandáš(našroubuješ) do toho otvoru a pak pořádný kladivo a mlátit a mlátit.No a pak jdou na řadu torzky-musiš vyšroubovat ten zajištovací šroub(torx),vyndat takovou excentrovou podložku(je vložena do drážky v rameni)-to samé musíš udělat na druhé straně.Pak jsi označ polohu torzní tyčě vůči ramenu(třeba dulčíkem),,,,když to máš takhle připraveny,tak opět si vem nějakou větší tyčku a pořádný kladivo...Všechny torzní tyče jsou v rameni uchyceny pomocí jeného drážkování-tisicihranu.... No a pak jenom demontova spodní uchycení tlumiče a brzdové potrubí,brzd.lanko, a máš vyhráno! Mě se to lépe dělalo když byla náprava dole,pač jsem si ji pořádně zapřel a mlátil jsem rovnou do celého ramene a bylo to venku jedna-dvě.. Podle mě je to lepší dělat nápravu mimo vozidlo,protože ji můžeš pěkně obrousit,natřít(a to samé karoserii),udělat v pohodě maznice,atd Každopádně hodně štěstí pač je to docela fuška to dělat doma na koleni... [upravil dne 29/12/2007 Pája Rybišár] Krasny navod ako od servisu! Dakujem velmi pekne rano sa do toho hned pustim:roker:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot 405 1.4 Odesláno 17. listopad 2008 Sdílet Odesláno 17. listopad 2008 Zdravím:roker, chtěl sem se zeptat jestli by šla vyměnit stejným spusobem torzní tyč na P 405 1,4 93r.v. taky tak že bych nemusel sundavat rameno a jenom bych vyrazil tu torzní tyča nasadil novou, ona ta zadní naprava vypada uplně stejně....Díky za každou radu:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.