Sign in to follow this  
Followers 0
Pe.Tr

selenoidní ventily

4 posts in this topic

Mám Peugeot 307 2 HDi. Prosím nemá někdo schéma jak jsou jednotlivé elktromagnetické ventily napojeny na podtlakové trubičky. Když se dívám zepředu , tak na motoru jsou vidět 4 elektromagnetické ventily. Já mám problém s tím ventilem, který je při pohledu do kabiny na pravé straně. Jedna hadička vede k posilovači a druhá vede pod vzduchový filtr k nějakému zařízení . Z tohto zařízení jde další hadička zase k posilovači. Vím, že to píši dost laicky, ale problém je v tom, že právě tento elektromagnetický ventil mi dělá problémy. Na tomto mi chybí takový filtřík, vím, že je ulomený a v otvoru po něm jde citít, že jde do elektromagnetického ventilu podtlak. Tedy je na závadu, že zde tento filtřík není a jak majá být zprávně napojeny podtlakové hadičky. Půjdu s tím sice na opravu , ale je zde dost chytrých lidí a třeba mi někdo poradí. Na závěr chci říct, že když mi auto nejede a je zde autopilution faul, tak stačí otevřít kapotu , odpojit ty podtlakové hadičky na elektromagnetickém ventilu, něco klapne a auto zase jede v pohodě. Takže raďta. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zdenek.sadilek

Mám Peugeot 307 2 HDi. Prosím nemá někdo schéma jak jsou jednotlivé elktromagnetické ventily napojeny na podtlakové trubičky. Když se dívám zepředu , tak na motoru jsou vidět 4 elektromagnetické ventily. Já mám problém s tím ventilem, který je při pohledu do kabiny na pravé straně. Jedna hadička vede k posilovači a druhá vede pod vzduchový filtr k nějakému zařízení . Z tohto zařízení jde další hadička zase k posilovači. Vím, že to píši dost laicky, ale problém je v tom, že právě tento elektromagnetický ventil mi dělá problémy. Na tomto mi chybí takový filtřík, vím, že je ulomený a v otvoru po něm jde citít, že jde do elektromagnetického ventilu podtlak. Tedy je na závadu, že zde tento filtřík není a jak majá být zprávně napojeny podtlakové hadičky. Půjdu s tím sice na opravu , ale je zde dost chytrých lidí a třeba mi někdo poradí. Na závěr chci říct, že když mi auto nejede a je zde autopilution faul, tak stačí otevřít kapotu , odpojit ty podtlakové hadičky na elektromagnetickém ventilu, něco klapne a auto zase jede v pohodě. Takže raďta. Díky.

vim oco jde , zkus napsat BUMLovi , ten to nedavno řešil na sve 406, jinak za sebe-verim ze v servisu ho v klidu zaslepěj a nazdar-opraveno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.