MaxMI16 Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Koupil jsem si jeste jedno kompletni pojizdne MI na ND rv 89 a zpatecka se radi vytazenim krouzku a pak jako 1.U modelu 91 se kterym dene jezdim je zpatecka stejne jako u škody120-odsebe a dozadu.Oba motory sou podle stitku DFW (prehodit stitek je vsak vic nez jednoduche).Je ta prevodovka original a zamenna nebo je to nejakej bastl?ZA odpovedi dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 je to starej a novej typ převodovky...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 BE1 a BE3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 OK takze uz vime typ i to ze to tak je original.Takze zbyva zodpovedet jestli jsou ty spajze zamenne-s nejvetsi pravdepodobnosti asi ano co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 15. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2006 Pokud se nepletu, tak záměnné jsou bez problému. Jediný problém je potom v kulise řazení, respektive v té zpátečce řazené u starší převodovky přes prstýnek. Pokud máš novější model a švihneš tam starou převodovku, tak budeš mít zpočátku trochu problém v trefování 1 a zpátečky, ale po chvilce jěždění se to dá a nemusíš se crcat ani s doděláváním toho prstýnku.....:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.