Sign in to follow this  
Followers 0
Jezkovi.voci

Váha vzduchu - úprava sání

8 posts in this topic

Zajímalo by mě, jakej vliv bude mít úprava sání na \"náporový\" na váhu vzduchu? Co případné turbulence, je filtr schopnej to uklidnit? Jak to bude s přetlakem vzduchu v sání u atmosf. motoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaha meri aktualni prutok vzduchu u klapky, na tom se nic nezmeni, a musi se snadno vyrovnat i s turbulencemi. Jak budes realizovat naporovy sani?

On ani ten pretlak zas tak velkej nebude, to bys jinak nepotreboval turbo :D:D:D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jednoduše, upravím ten první díl sání. Jelikož to saje vzduch za plechem masky, seříznu ho tak, aby proud vzduchu vstupoval přímo do sání. No a z podtlaku v sání by měl vzniknout mírný \"přetlak\". Teda aspoň doufám, že by to tak mělo fungovat. Otázka je jak se to projeví na chodu motoru. (jestli se to vůbec projeví ... ) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To voči z ježka :)

Neprojeví se to vůbec nijak. Tlak za turbínou je tak kolem 1,8 - 1,9 atmosféry. Rychlost jakou by si musel vyvinout pro dosažení takovýho tlaku měkolikanásobně překračuje povolený dálniční limity. Tudy cesta nepovede. Naopak. Sací potrubí atmosfericlého motoru je laděný na konkrétní podmínky a vzduchové rázy by chodu motoru moc neprospěli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dej na slova znalce a myslím si, že všeobecně zásahy do sání a hlavně u Peugeotů nejsou nic dobrého.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klucí, vůbec jsem nechtěl nahrazovat turbínu :D zajmalo mě jen, jak se bude motor chovat, když bude mít víc vzduchu k dispozici ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi pripomina tipka na srazu, kterej mi se svitem v ocich vykladal, jak si da do Feliny el. vetrak, jak mu to bude \"tlacit\", ze to musi bejt poznat a pod blaboly... tak jsem mu spocital, kolik litru vzduchu potrebuje motor vzduchu ve 4tis/min a kolik je schopnej dat ten zuppa vykonej ventilator :-))) a nebylo o cem dal debatovat :-)))

zajimavejsi uprava je omotani vyfukoveho potrubi medenou trubickou, kterou proteka voda hnana vyfukovyma plynama ze spec pridav nadrzky, vnikne para/nutne zlo kvuli dokonalemu zplynovani/ a jde do sani motoru, kde nasledne snizuje teptloty horeni, cimz se oddali bodd vzniku detonacniho horeni, tim padem se muze posunout nastaveni predstihu a zvysit plnici tlak turba... ale nepochybuju, ze je vas tady plno moudrejsich, takze vas s tim nebudu obtezovat :-)))

je zase čas udělat pápá...

Share this post


Link to post
Share on other sites

206WRC to je sice pekne ale pochybujem ze tuto dotazovatel ma vo svojej 306 1,4i turbo :D:D:D ak sa mylim, berte to ako moj hlboky omyl :D.Co sa tyka tychto uprav a v tomto rozsahu je nezmysel .

staci spotrova vlozka alebo otvoreny KIT ale v tom pripade je potrebne dobre vymysliet odizolovanie Airboxu lebo inak to bude nasavat teplo z motora a pojde to este horsie nez predtym .takze siska je skvela ale musi byt poriadne odizolovana inak to pojde este horsie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.