Jump to content

Váha vzduchu - úprava sání


Jezkovi.voci
 Share

Recommended Posts

Vaha meri aktualni prutok vzduchu u klapky, na tom se nic nezmeni, a musi se snadno vyrovnat i s turbulencemi. Jak budes realizovat naporovy sani?

On ani ten pretlak zas tak velkej nebude, to bys jinak nepotreboval turbo :D:D:D .

Link to comment
Share on other sites

No jednoduše, upravím ten první díl sání. Jelikož to saje vzduch za plechem masky, seříznu ho tak, aby proud vzduchu vstupoval přímo do sání. No a z podtlaku v sání by měl vzniknout mírný \"přetlak\". Teda aspoň doufám, že by to tak mělo fungovat. Otázka je jak se to projeví na chodu motoru. (jestli se to vůbec projeví ... ) :)

Link to comment
Share on other sites

To voči z ježka :)

Neprojeví se to vůbec nijak. Tlak za turbínou je tak kolem 1,8 - 1,9 atmosféry. Rychlost jakou by si musel vyvinout pro dosažení takovýho tlaku měkolikanásobně překračuje povolený dálniční limity. Tudy cesta nepovede. Naopak. Sací potrubí atmosfericlého motoru je laděný na konkrétní podmínky a vzduchové rázy by chodu motoru moc neprospěli.

Link to comment
Share on other sites

Guest 206WRC

mi pripomina tipka na srazu, kterej mi se svitem v ocich vykladal, jak si da do Feliny el. vetrak, jak mu to bude \"tlacit\", ze to musi bejt poznat a pod blaboly... tak jsem mu spocital, kolik litru vzduchu potrebuje motor vzduchu ve 4tis/min a kolik je schopnej dat ten zuppa vykonej ventilator :-))) a nebylo o cem dal debatovat :-)))

zajimavejsi uprava je omotani vyfukoveho potrubi medenou trubickou, kterou proteka voda hnana vyfukovyma plynama ze spec pridav nadrzky, vnikne para/nutne zlo kvuli dokonalemu zplynovani/ a jde do sani motoru, kde nasledne snizuje teptloty horeni, cimz se oddali bodd vzniku detonacniho horeni, tim padem se muze posunout nastaveni predstihu a zvysit plnici tlak turba... ale nepochybuju, ze je vas tady plno moudrejsich, takze vas s tim nebudu obtezovat :-)))

je zase čas udělat pápá...

Link to comment
Share on other sites

206WRC to je sice pekne ale pochybujem ze tuto dotazovatel ma vo svojej 306 1,4i turbo :D:D:D ak sa mylim, berte to ako moj hlboky omyl :D.Co sa tyka tychto uprav a v tomto rozsahu je nezmysel .

staci spotrova vlozka alebo otvoreny KIT ale v tom pripade je potrebne dobre vymysliet odizolovanie Airboxu lebo inak to bude nasavat teplo z motora a pojde to este horsie nez predtym .takze siska je skvela ale musi byt poriadne odizolovana inak to pojde este horsie ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...