kapitán Odesláno 16. červen 2003 Sdílet Odesláno 16. červen 2003 a dotaz zároveň: Jak se seřizuje spojka na 605 2,1 SVdT? Myslím tím pouze vnějsí ovládání (lanko, pedál). U mého vozu je abnormální voný chod pedálu a proto jde špatně řadit - spojka zcela nevypíná. Seřizuje se to u převodové skříně, či u pedálu? A když u pedálu, tak jak? Lze pedál vymontovat? Je tam nějaký samostav, který by měl spojku napínat (pedál)? Som z toho volaaký zmetený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Urcite u prevodovky, u pedalu se to lanko jen zahakne, ale pry se to da zahaknout do dvou mist. Mam .pdf ze servisniho manualu XMka, kde se je schema spojkoveho pedalu a nejake rozmery. To by melo byt stejne s 605. Mas nejaky e-mail, kam bych ti to poslal? BTW Jak ti brzdi rucni brzda? Mne po zatahnuti vsi silou udrzi auto na strednim kopci, jinak si musim pomahat jednickou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapitán Odesláno 23. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2003 Ručka taky nestíhá, z větších kopců těch 15 metráků neudrží. Budu to řešit hnedka po spojce. Prý je to nectnost všech 605- tek. A ještě mne napadlo, jak se foukají přední tlumiče? Já to mám zcela bez tlaku. Jinak mail mam vetosi@email.cz. Zatim diky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 23. červen 2003 Sdílet Odesláno 23. červen 2003 Jojo, taky jsem to slysel, ale zatim to neresim. To zalezi jaky mas odpruzeni - elektricke nebo mechanicke (to mam ja): Predni tlumice se foukaji z motoroveho prostoru, nad ulozenim tlumicu jsou mechy do/ze kterych vedou tlakove hadice (cerne). Na plneni tam vycuhuje normalni autoventilek s abnormalne velkou cernou gumovou cepickou. Ma to velmi maly objem vzduchu, ale vyssi tlak (az 5 atm), prece jen to ma zvednout motor i kastli. Zajimave je, ze jsem tohle nikde nenasel v katalogu originalnich ND. Porad mam pocit, ze mi tam neco chybi, napr. ta elektronicka regulace vcetne kompresurku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapitán Odesláno 23. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2003 Aha.Takže plněno je to z vlastniho zdroje?Na ventilky jsem přišel, ale je to zcela bez tlaku.Je to možne nafoukat vnějším kompresorem prave přes tyto ventily?Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 24. červen 2003 Sdílet Odesláno 24. červen 2003 Jasne, plnim to vzduchem u pumpy. Bohuzel to za par mesicu utece, taky takova vlastnost jako s tou ruckou, takze davat tam treba dusik je zbytecne (i kdyz ten objem...to toho vic utece pri plneni ). Jo a nepln to na maximum, sleduj takove ty obracene misky, co ti ted vylejzaj z toho ulozeni tlumicu, mely by zalezt max. pul centaku pod okraj. Konecne to ma na aute taky nekdo jinej, to je parada! Chci videt, az budes nekdy shanet tlumice, ktery tam budou pasovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 29. červen 2003 Sdílet Odesláno 29. červen 2003 Jo a finta fn: abys to udelal podle oka symetricky, je potreba stat na rovine s kolama uplne rovne!!! Zrovna jsem to dneska dofukoval a nachytal jsem se na to sam Jinak podle meraku na pumpe tam byl tlak 2.5 atm, ale to jsem to mozna trochu prefouk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.