striker

Rozdil mezi Mi16 4x4 a SRI 4x4

9 posts in this topic

Ahoj lidi ;) chtel sem se zeptat jaky je rozdil mezi mickem a srickem krome motoru.. myslim tedy kastli podvozek atd...

Predem dekuji za kazde info...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No hlavně SRI není 4x4, to je ten samej motor co v 205 GTI

Mičko má ještě další vychytávky, snad hydraulický nastavení podvozku, nevím jestli ABS

Share this post


Link to post
Share on other sites

je tam toho víc zkus si přečíst článek na hlavní straně v sekci modely - co se psalo je tam článek o 4x4´

sri se dělali i ve 4x4 rozdíl je v podvozku sri má obyč všechny diferenciály a mezinápravovej a zadní s uzávěrkou ovládanou elektricky.

mi16 má mezinápravovej diferenciál s viskózní spojkou a zadní samosvor torsen takže vlastně aktivní podvozek když to tak vemu

hydraulickou zadní nápravu mají oba je stejná jako u citroenu bx 4x4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, já jsem obyčelnej ropák, ale myslim, že hlavní z rozdílů co se motoru týče bude ve ventilech Míčko jich bude mít 16 a SRičko 8...

ps: aha ... promiň ... kromě motoru --- tak jsem si to přečetl až teď...tak sorry za :xvul

[upravil dne 25/7/2006 Neon]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Neon

Hele, já jsem obyčelnej ropák, ale myslim, že hlavní z rozdílů co se motoru týče bude ve ventilech Míčko jich bude mít 16 a SRičko 8...

To každopádně, ale mrkni na první příspěvek, moťóry neřešíme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) jj motory sou jasne ;))

Chlapy a ma tu nekdo zkusenost s tim diferakem... myslim u Micka.. jakou ma zivotnost atd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zivotnost bych videl kolem 300 az 400t , ale nejspise drive odejde rozvodovka tak 200t a potom hardyho spojka na kardanu tak taky 200t , samotny diferencial pokud se o nej stara a meni olej tak vydrzi docela vic nez cele auto , potom zadni elektrina u te hdrauliky rada odchazi . Je to delane formou relatek a kablu s kostrama . Jeste problem byva v hydraulicke brzde obevujici se u verze s ABS jak u SRi tak MI , pokud funkuje je to super ,(nezazil jsem lepsi brzdy , vubec nekopou jak klasicke ABS super nabeh a funkuji i pri otocenem klicku a hlavne vubec nevadnou), jen pokud zacne blbnou pocitac brzd nebo kabelas k hydraulice brzd tak se to strasne spatne hleda (do roku 03).

SRi bylo vevnitr sedadla trochu anatomy a pohodlne se na nich sedelo,vice variant barevneho rozdeleni . Mi melo vice anatomy a byly trochu tvrdsi . Jinak nejake venkovni plasty a hlavne v prevodu 4x4 .

SRi se diky uzaveram vyskrabe vsude je trochu lepe citelne za volantem uz od zacatku kdy zatacis (diferencial umy rychle reagovat ) Mi diky spojce je lepsi na rozjezd a na suchu lepe zataci ale porad me pripada predek nastaveny na vetsi ucinek .(me ale nejvic chybela absence diferencialu )

Co se tyce zadni napravy je MI o neco tvrdsi (vetsi tlak v hydraulicke kouli ) ,ale porad se neda srovnat s zadnou jinou 405 nebo s 406 vsechno ostatni na ceste tak trochu poskakuje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.