voštík Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Zdarte vseci, mam problemek s MI16. Po asi dvouletem stani jsme se rozhodli ten motor pouzit do 205ky. Po mirnem boji s elektrikou to bylo na miste v pohode, mechanika taktez. Jedine co se nedari je to, aby to normalne drzelo volnobeh. Pripada mi to jako kdyby to vrcelo na 3 valce. Semtam se rozsviti lambda. Podle registru zavad je v pytli Senzor Teploty Vzduchu menil jsem uz: - vaha vzduchu (bez efektu) - vicko rozdelovace - svicky - rozvodak (posunuty by byt nemel - koliky sedely i po protoceni) - volnobeznej ventil funguje (asi spravne) - celou ECU Nic neprineslo vytouzenou zmenu, tak jsem tady Zkusime jeste vymenit vstrikovaci rampu se vstrikama, civku a mozna nejake cidla teploty (zrejme jen to modre, ostatni vliv na ECU mit nebudou) Vstriky maji odppory 16,8-17,2 ohm, coz si myslim, ze by mohloo byt v pohode (kdyztak me opravte) Jeste asi shodime vyfuk, je takovej pofiderni a nebudi duveru, takze by mohl byt tak zacpanej, ze by se to dusilo.... Dalsi zvlastni chovani je okolo 2500rpm, kdy se z motoru ozyva zvlastni piskani. Jako prvni nas napadly kladky na rozvodech, ale ten zvuk jde jakoby odnekud jinud. S kamosem jsme se po dlouhem usnim souboji shodli, ze je to odnekud z mista rozdelovace, podtlakoveho regulatoru nebo z te zmeti hadic okolo klapky. Mame podezreni na podtlak, ale ten je tam jen jeden (respektive 3) a rozhodne by takto piskat nemel. Zvlastne je, ze to dela jen v rozmezi asi 2200-2700rpm a hlavne pri ubrani plynu :-( Uz jsme tim badanim ztravili more casu a uz jsme oba v koncich co by to mohlo byt... a nejlepsi by bylo, kdyby jsme meli do soboty hotovo. Kdobyste mel nejaky napad co s tema otackama, nebo co by jeste mohlo zpusobovat to piskani u dloho odstaveneho motoru, tak prosim nevahejte a piste, piste Dekuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.