Jezkovi.voci Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Stala se mi taková věc. Natankoval jsem nádrž do prvního cvaknutí (plnou) a od té doby jsem ujel už mnoho km. Rafika je ale dorvaná úplně vpravo... Takže mě napadlo, že zůstal viset plovák. Pokud je to tak, co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m2 Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 dělá mi to taky plná je hoodně dlouho. Do 1/2 klesá pomalu do 1/4 rychleji a pak už je to rychlý sešup až téměř k rezervě pak se klesání zpomalí ... a dál jsem to raději nezkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 2 Jezkovi.voci: Nez jsem vymenil budiky, mel jsem problem s palivomerem - naucil jsem se vzdy po natankovani vynulovatpocitadlo dennich kilometru. Zkust natankovat do plna a vynulovat pocitadlo - neni to reseni jak opravit plovak, ale spise jak zjistit zda ti palivomer ukazuje - v tomhle aute to nemusi vzdy znacit zasekly plovak, zrada muze byt i v elektronice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 15. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 To právě plánuju, ujet nějaký km a pak to zase dotlačit do prvního vypnutí pistole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 jasne - spise nez na zaseknuty plovak, bych to vazne videl na zradu v palivomeru -- zjistuji, ze to bude asi nesvar 406tek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Původně zaslal: m2 dělá mi to taky plná je hoodně dlouho. Do 1/2 klesá pomalu do 1/4 rychleji a pak už je to rychlý sešup až téměř k rezervě pak se klesání zpomalí ... a dál jsem to raději nezkoušel. Mě se to teda zdá naopak. Z plné do půlky je to pryč během mžiku, z půlky do čtvrtky trochu pomalejš a do rezervy pomalu. Ale že by mi \"plná\" vydržela nějak výrazně dlouho, to fakt teda ne! A taky mě štve, že to neklesá aktuálně. Když jedu delší vzdálenost, nafta ubývá dle ukazatele postupně a když pak někde vypnu motor a znovu zapnu klíček, je ručička mnohem níž nebo na mně svítí woko. Jen ještě otázka. Když tankujete, můžete tam tu trysku hadice narvat celou? Já s tim vždycky zápasim jak o život. Různě to nakrucuju, dávám vzhůru nohama a občas se mi i stane, že se to v tom hrdle zadrhne tak, že to nejde vůbec vyndat. Z toho důvodu to tam nemůžu nechat zapíchlý až do \"plný\" či do \"cvaknutí\", páč mě to cvaká pořád, jak s tim bojuju. Stává se to taky někomu, nebo jsem magor? Mám diesela, tak možná, že je ta tryska třeba širší než hadice na benzin. A stává se mi to úplně u všech benzínek. [upravil dne 15.7.05 Operator] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Pokud nestojis u stoju pro kamiony - tak prumer hadice benzin-nafta jsou stejne Jinak ja osobne jsem jeste plnou nikdy nenatankoval /asi nemam/ vzdy tolik penez, nebo odvahu to nechat pres noc a \"zasponzorovat\" mistni skutry Co se tyka samotne proudnice - no problem, drzi a vypina - presne tak jak ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Původně zaslal: Operator Původně zaslal: m2 dělá mi to taky plná je hoodně dlouho. Do 1/2 klesá pomalu do 1/4 rychleji a pak už je to rychlý sešup až téměř k rezervě pak se klesání zpomalí ... a dál jsem to raději nezkoušel. Mě se to teda zdá naopak. Z plné do půlky je to pryč během mžiku, z půlky do čtvrtky trochu pomalejš a do rezervy pomalu. Ale že by mi \"plná\" vydržela nějak výrazně dlouho, to fakt teda ne! A taky mě štve, že to neklesá aktuálně. Když jedu delší vzdálenost, nafta ubývá dle ukazatele postupně a když pak někde vypnu motor a znovu zapnu klíček, je ručička mnohem níž nebo na mně svítí woko. Jen ještě otázka. Když tankujete, můžete tam tu trysku hadice narvat celou? Já s tim vždycky zápasim jak o život. Různě to nakrucuju, dávám vzhůru nohama a občas se mi i stane, že se to v tom hrdle zadrhne tak, že to nejde vůbec vyndat. Z toho důvodu to tam nemůžu nechat zapíchlý až do \"plný\" či do \"cvaknutí\", páč mě to cvaká pořád, jak s tim bojuju. Stává se to taky někomu, nebo jsem magor? Mám diesela, tak možná, že je ta tryska třeba širší než hadice na benzin. A stává se mi to úplně u všech benzínek. [upravil dne 15.7.05 Operator] Tak já mám s tou pistolí u benzínek stejný problém. Sice to tam nakonec nějak dostanu, ale musím držet, protože se to celé tak nějak viklá. A k tomu ještě musím najít správný úhel, protože jinak se mi to furt vypíná jako že už mám plnou. Děs běs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Původně zaslal: Operator Původně zaslal: m2 dělá mi to taky plná je hoodně dlouho. Do 1/2 klesá pomalu do 1/4 rychleji a pak už je to rychlý sešup až téměř k rezervě pak se klesání zpomalí ... a dál jsem to raději nezkoušel. Mě se to teda zdá naopak. Z plné do půlky je to pryč během mžiku, z půlky do čtvrtky trochu pomalejš a do rezervy pomalu. Ale že by mi \"plná\" vydržela nějak výrazně dlouho, to fakt teda ne! A taky mě štve, že to neklesá aktuálně. Když jedu delší vzdálenost, nafta ubývá dle ukazatele postupně a když pak někde vypnu motor a znovu zapnu klíček, je ručička mnohem níž nebo na mně svítí woko. Jen ještě otázka. Když tankujete, můžete tam tu trysku hadice narvat celou? Já s tim vždycky zápasim jak o život. Různě to nakrucuju, dávám vzhůru nohama a občas se mi i stane, že se to v tom hrdle zadrhne tak, že to nejde vůbec vyndat. Z toho důvodu to tam nemůžu nechat zapíchlý až do \"plný\" či do \"cvaknutí\", páč mě to cvaká pořád, jak s tim bojuju. Stává se to taky někomu, nebo jsem magor? Mám diesela, tak možná, že je ta tryska třeba širší než hadice na benzin. A stává se mi to úplně u všech benzínek. [upravil dne 15.7.05 Operator] Mám stejný „problém“ jako ty viz: Mě se to teda zdá naopak. Z plné do půlky je to pryč během mžiku, z půlky do čtvrtky trochu pomalejš a do rezervy pomalu. Já třeba z plné do ¾ je za cca 80 km Jinak tankuji normálně a bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Hm, tak to fakt vypadá, že problém čerpání paliva bude v tom, že je příliž úzké hrdlo u naf?áků. To jsme hergot v Evropě jediní, kdo má jiný rozměr hadice pro benzín a jiný pro naftu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Je to docela divné a slyším to po pravdě poprvé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Já jsem to teda taky nikdy moc nezkoumal, ale vim, že jsme v minulý práci měli Vita na benzín i naftu a do benzíňáka nešla naštěstí nacpat hadice na naftu. Takže jsme se u benzíňáka nemohli splést. Ty auta totiž, až na ten motor, byly všechny na chlup stejný a splést si to při tankování tam bylo na denním pořádku. Byli tam kolíci, který omylem ty naf?áky často nalili až po okraj benzínem, protože benzínová pistole do toho naf?áka šla (protože byla užší). Naštěstí byl blízko tý benzínky servis M3000, takže si to vždycky odtáhli a odčerpali, ale kolíci to museli zacvakat ze svýho. :D:D Na jejich obranu musim ale říct, že během hodiny tankovali třeba 7 různejch aut, takže to musel bejt pekelnej zmatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardacek Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 V tom hrdle je nalepená vložka, ale jde šroubovákem vyloupnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 Původně zaslal: jardacek V tom hrdle je nalepená vložka, ale jde šroubovákem vyloupnout Nebo sirkou vypálit a to potom udělá krásný otvor do nádrže :D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 16. červenec 2005 Sdílet Odesláno 16. červenec 2005 Původně zaslal: m2 dělá mi to taky plná je hoodně dlouho. Do 1/2 klesá pomalu do 1/4 rychleji a pak už je to rychlý sešup až téměř k rezervě pak se klesání zpomalí ... a dál jsem to raději nezkoušel. Mně to dělá úplně přesně stejnou věc - na půlku nádrže ujedu 500 km, potom na čtvrtku asi tak 150÷200 km a za chvilku už svítí rezerva, celkem ujedu v průměru tak 750 - 800 km; pěkně mi to papá . Je fakt, že to neukazuje plynule, ale člověk si zvykne:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 18. červenec 2005 Sdílet Odesláno 18. červenec 2005 No je to prostě nějaké divné… Ale je taky pravda, že jsem si na to zvyknul a už to umím odhadnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendym Odesláno 18. červenec 2005 Sdílet Odesláno 18. červenec 2005 Potvrzuji - pravidelnost chodu palivoměru je hrozná, natankuju plnou (bez probléů) a jak ukazuje půl tak mám najeto cca 700 až 800 a do hladového oka najedu ještě tak 300 a víc, takže polovina není polovina ale asi třetina. Na plné se to drží hodně dlouho jako klíště a pak to pomalu padá. Ještě jedna věc by mně zajímala - i když už tady něco podobného bylo - kolik se dá najet od rozsvíceného hladového oka - po jeho rozsvícení jsem najel cca 40 km (ne na laně) a pak tankoval plnou a do 70 litrů nádrže se parádně vešlo 75 litrů, takže údaj o objemu nádrže je dost orientační stejně jako palivoměr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 18. červenec 2005 Sdílet Odesláno 18. červenec 2005 Původně zaslal: jardacek V tom hrdle je nalepená vložka, ale jde šroubovákem vyloupnout Tak to se na to junku, snad mi nezapadne dovnitř! Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 18. červenec 2005 Sdílet Odesláno 18. červenec 2005 Původně zaslal: vendym Potvrzuji - pravidelnost chodu palivoměru je hrozná, natankuju plnou (bez probléů) a jak ukazuje půl tak mám najeto cca 700 až 800 a do hladového oka najedu ještě tak 300 a víc, takže polovina není polovina ale asi třetina. Na plné se to drží hodně dlouho jako klíště a pak to pomalu padá. Ještě jedna věc by mně zajímala - i když už tady něco podobného bylo - kolik se dá najet od rozsvíceného hladového oka - po jeho rozsvícení jsem najel cca 40 km (ne na laně) a pak tankoval plnou a do 70 litrů nádrže se parádně vešlo 75 litrů, takže údaj o objemu nádrže je dost orientační stejně jako palivoměr. To je nějaké divné… taky mi už hodně dlouho svítilo hladové oko a když jsem natočil plnou až po hrdlo tak se mi tam vešlo nějak kolem 66litrů a víc ani ?uk. Že by HDi mělo větší nádrž? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angus Odesláno 18. červenec 2005 Sdílet Odesláno 18. červenec 2005 Do pátku jsem měl palivoměr OK.Pak jsem dotankoval plnou a přes víkend najel kolem 600km a pořád mi ukazovalo 3/4. Dnes mi to nedalo a tak jsem zkusil otevřít hrdlo nádrže.Nic sice nezasyčelo ale po zapnutí klíče spadla ručička na 1/2 A tak si říkám,jestli tam neblbne odvzdušnění nádrže?Nemáte někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.