Jump to content

406 break 2.1 TD @macho


macho
 Share

Recommended Posts

Rád bych zde popsal radosti a starosti s tímto P406 2.1TD (lucas) break r.v.1998
Výbavu to má takový standart, co se do 406 těchto let dával.
Budu zde postupně dokumentovat \"rekonstrukci\" téhle staré vrány.
Za dobu cca 6 let jsem na autě dělal tyto zásadnější věci:

post-1145-14109629691302_thumb.jpg


2007 - Nakup

2008
Vyfuk (přivaření)
Prasklá pružina (výměna pružin a tlumičů na obou stranách - Monroe)
Repase čepadla Lucas Epic, řemen alternátoru + napínací kladka

2009
Koncový díl výfuku, silentbloky zadní nápravy (oba utržený, repase zadních třmenů)
táhla stabilizatorů zadní nápravy
gumové těsnění sání

2010
rozvody+ vodní pumpa
zadní kotouče + desky
přední kotouče + desky
čelní sklo

2011
výměna potenciometu akcelerátoru

2012
Výměna předních pružin (zesílené LESJOFORS)
Tlumiče SACHS super touring + horní uložení
Výměna obou prahů (původní kompletně prorezlé)

2013
Výměna středního výfuku
Repase zadních třmenů
Zadní kotouče + desky
Zadní pakny
Komplet lanko ruční brzdy
\"nové\" štíty zadních kotoučů


 

Edited by macho
Link to comment
Share on other sites

Tak to je z únorového \"restaurování\" zatím vše.

Otázky do pléna:

Co s korozí podvozku, u mě konkrétně výše uvedená nápravnice, dále nosníky pod kufrem a jekl tažného, má cenu to řešit, aby to mělo efekt (ne jen pro pocit)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...