nsbojovnik Odesláno 7. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 chystam sa menit chladiacu kvaplinu, tak mam par otazok: Zvladnem to aj sam alebo radsej ist do servisu? Ak sa to da doma tak by som porosil aj nejaky strucny postup:) Aku chladiacu kvapalinu pouzit a aka je odporucana? alebo to je jedno? Kolko litrov mi bude treba? motor 2,0HDI 100kw [upravil dne 7/12/10 09:16 nsbojovnik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 jestli bys to dělal venku v mrazu, dej to radši do servisu jinak je to jednoduchá práce, vypustit starou kapalinu, popřípadě propláchnout vodou a nalít naředěnou novou kapalinu--klidně ji kup i v pežotu, nebo nějakou na hliníkové hlavy (bloky) motoru. Kup 3-4 litry, podle toho,na kolik stupnů ji chceš mít naředěnou--osobně ředím na max. mínus 25 stupnů.Ředí se destilovanou vodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nsbojovnik Odesláno 7. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 robil by som to u suseda v garazi takze ak je to take jednoduche ako to znie tak sa do toho pustim... kde najdem ventil na vypustenie starej kvapaliny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 ventil bude buď na spodku na chladiči, když nebude,tak odpoj spodní hadici od chladiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nsbojovnik Odesláno 7. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 a treba to este aj nejako odvzdusnit? alebo nieco ine s tym etse robit? ci len vypustit, preplachnut a naliat novu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 odvzdušňuje se na hadici k topení a snad je tam odvzdušnovák i na tělese termostatu, ale to nevím,většinou stačí jen ten na hadici k topení--je to hadice vedoucí za motorem do kabiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paliman Odesláno 7. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 odporucam po vypusteni vody este vyfuknut zostatkovu vodu jednoducho cez nadrzku kde budes liat novu chladiacu zmes, este ti odtial vytecie tak pol litra ked do toho poriadne fuknes alebo pouzi hadicu s kompresora ako ja. odvdusni sa to v podstate samo po doliati kvapaliny a vody to nastartuj a nechaj zohria az do momentu kym sa ti roztoci ventilator, potom pomaly otvor vrchnak z nadrziky a vzduch sam vyfuci,okrem toho budes aj vidiet na hadiciach smerujucich do nadrzky , ze sa tam hromadi vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 7. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 odvzdusni sa aj samo.... ked som robil el. ohrev motora tak asi dvakrat som vypustal a napustal kvapalinu a v pohode sa sam odvzdusnil... bolo to vidiet na tych malych hadickach co idu do expanzky. to je moja skusenost, nie rada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.