Jump to content

2,1td vynechává


Lord Back
 Share

Recommended Posts

Dobrej, zdravím všechny, má 2,1 td ma nějakej problém, když jí nastartuji tak jde normálně jede taky úplně normálně ale když na volno přidám plyn a uberu ho, tak mi jde na volnoběh na tři nebo spíš začne jeden válec vynechávat, nebo když jedu z kopce na jedničku bez plynu tak cuká jako blázen, dělá to i když někde zastavím tak začne houpat a pak se asi po minutě srovná. Ve filtrech to není ty jsou asi tři měsíce starý i ten v nádrži je úplně čistej a vždy při tom houpání otáček slyším někde jako by něco drnčelo nebo rezonovalo ale nevím odkud možná přímo z motoru. Mám nalítáno 189000 doufám že to nebude čerpadlo.

Link to comment
Share on other sites

ozvi se členovi comm. tohle čerpadlo lze napíchnout na diagnostiku. čerpadlo lucas epic je velmi háklivý na kvalitu nafty, zkus tam nalejt aditivum vif, jestli se chod motoru neustálí, diagu se nevyhneš. Jestli to bude čerpadlem, připrav si baťoh peněz

Link to comment
Share on other sites

jenomže průser je ten že to dneska vůbec neudělal a to jsem ho dneska týral chudáčka a jde jako před tím a to se špatně hledá chyba když teď to zrovna nedělá. Když tak dej vědět jestli ti to pomohlo že bych je nechal taky změřit ale mam doma vstřikovače z boxera 2,5td nešli by tam taky dát určitě by to pak jelo i možná víc né.

Link to comment
Share on other sites

to by chtělo zjistit zítra dojedu za klukama na měření emisí, tam mají celou databázi kolik má jakýkoli auto tlaky na vstřikovače, když vidím kámošovu koktu ten měl původně 1,9tdi 74kw 245nm a nechal si tam dát vstřiky z 2,5tdi v powerdiesel, tak sice 1,9 tdi je to furt ale to auto je tak silný, že utrhl spojku a naměřili mu 330nm a je to znát. Akorát si myslím že asi utrhnout spojku není nic o co by člověk stál ale asi bych do toho taky šel, být v jeho pozici, ale s peuge jsem docela spokojený jen kdyby šel líp v malejch otáčkách ale to bohužel nejde tak se budeme muset spokojit s tím že když budeme chtít ject tak si podřadíme zase na sněhu je to výhoda že to nemá sílu v malejch ot.

Link to comment
Share on other sites

s tím ani nestraš jak mam něco dělat na palivovej soustavě tak jdu do kolen mě už vadí jen ten palivovej filtr nejradší bych tam dal obyčejnej ale zase bych neměl předehřátou naftu a mohlo by mi to někde za jízdy zamrznout a o to už vůbec nestojím

Link to comment
Share on other sites

však sa pozri pri idúcom motore,či sú neni bublinky v tej priesvitnej hadici,pred filtrom,alebo medzi filtrom a čerpadlom.

hned zítra na to jdu kouknout a jestli tam budou dám to do servisu. Brzdy vejfuk a palivovou soustavu fakt dělat nechci u toho akorát vyteču to pujdu rači vyndavat písty

Link to comment
Share on other sites

to vše vím to můžu zítra změřit multimetr mám zítra to okouknu a dám vědět ale ráno to točí jako svině ale je pravda že to dělá když jezdím po městě a hodně startuju ale když to udělal naposled tak jsem ho projel 20km a dělal to stejně. On ten drnčivej zvuk může jít z alternátoru že jo?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...