ajsik Odesláno 5. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2002 Mel jsem starou 306tku XN (1.4i) - 1994 a na ni mi zacal cukat motor a nekdy startovala az na po 10. Treba jsem jel po dalnici a najednou skuby jak prase a pak zas nic.Chciplo mi to i na prazke magistrale (narez). Problem byl ve vstrikovani. U jednobodoveho vstrikovani BOSCH jsou dva kontakty a kolem nich plisky. (kdyz sundate sani a pak horni dil vstrikovaci jednotky). tyto plisky je treba napruzit a pak je po problemu...Teda aspon v mem pripade. Jinak ted mam 306 XN 1.4 s vicebodem a v servise mi neutahli lamdba sondu, a po par kilometrech svitila kontrolka vstrikovani ... (sviti protoze jednotka chce dat bohatsi smes nez je mozne, protoze uz je davno 100%). Lambda nema spravnou zem a ridici jednotka chybne meri udaje...chteli me natahnout o 8 az 20 tisic ... (menili by soucastku za soucastkou) [Editováno 12/5/02 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.