Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

chtel bych poradit s nakupem repro do svy 106 (predni dvere)...jsem uplny laik tak prosim o schovyvavost:) Po precteni par diskuzi jsem dosel k zaveru ze nejlepsi asi bude koupit Magnaty koax 13cm ktery stoji kolem 1900 (xtract 1320)...zrovna jsem se ale koukal na Authifi a maj tam v shopu repro Panasonic CJ-DD133N koax zlevneny z 1900 na 1100 coz mi pripada celkem slusny..bohuzel jsem v diskuzi na panasonic vubec nenarazil...co poradite?

dalsi dotaz je mozna trosku blbej ale: kam dam vyskovy repro kdyz uz si je koupim???vim ze treba ve 405 na ne je misto, v my oktavce taky ale u 106???

a jeste neco pokud mi ted drnci cely auto z tech shitovejch Pug repraku zlepsi se to s kvalitnejsima reprakama, nebo budu muset pouzit nejaky tlumici matros?

Diky:cool:

ps: jo a prosim neodkazujte me na autohifi.cz, chvili jsem procital diskuzi a jsem z toho nejakej mimo...asi zakladni nedostatky v terminologii...:)

[Editován dne 29/4/04 jarda23]

• O 2 týdny později...
Odesláno

Panasonic repro nestojí za nic. Píšeš, že ses rozhodl pro koaxy, tak proč řešíš, kam umístit výškáč? To bys musel mít komponentní repro. Jinak výškáč si můžeš dát třeba na palubku nebo do A sloupku (tam už si s tím musíš ale docela vyhrát.

• O 2 měsíce později...
Odesláno

Ja osobne mam dvere vylepeny 5mm mekkou gumou, co se strka do vysokofrekvench anten jako absorber. Dal jsem to i pod haupnu.

Efekt je supr.

Jinak ty repraky, co tam mam jako originaly ja jsou dost supr. Mam je schovany a budu je davat dozadu. Mozna je to tim, ze mam karu, ketra byla vyrabena pro Francii a ne pro vychodni evropu :D:D

Odesláno

no, ty repraky co ja sem mel ve dverich, to fakt bylo neco sileneho, bleee, tak sou plyc a sou tamjiny, taky budu kupovat repro, ale nevim jeste jake...... a dvere sem nicim nevystlal, pak se od toho klepe pekne cely auto :D:D

Zúčastnit se diskuse