Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

:myslim Dobrý den, prosím poraďte. Při menších rychlostech cca od 40 do 60 km, cca trojka rychl. stupeň, mi auto P 306i, občas zaškubne, někdy dokonce jako by chtěl motor chcípnout. Dostalo mě to do špatné situace při předjíždění, auto mi nechtělo jet a já byl v levém pruhu. Jsem laik, servisní počítač nic nenašel a servis nabízí mi postupnou výměnu všeho co souvisí s elektrikou nebo palivovým systémem. Nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo nevíte, zda se tu o podobném problému někdy psalo?. Peníze nejsou a nerad bych koupil další auto v náhradních dílech. Za pomoc mockrát děkuji. Vláďa

[upravil dne 27.5.2008 Vlada P306i]

Odesláno

Jak dlouho máš 306?Měnil si palivový filtr,vzduchový filtr a svíčky to je základ a je to to nejlevnější co by mohlo odstranit škubání.

Odesláno

No nechcem nejak zabrdat ale

Vzduchovy filter - myslim ze ten s tym nema nic moc spolocne, nakolko to robi iba pri nizsich rychlostiach cca 40 - 60. Pokial by bol vzduchovy filter zly, alebo zasvineny, tak by sa to prejavovalo aj pri vyssich rychlostiach aj pri nizsich.

Palivovy filte - zase si myslim, ze pokial by bol zasrany, tak by sa to prejavovalo aj na volno behu aj pri nizsich aj vyssich rychlostiach, nie len v rozmedzi 40 -60

A nakoniec sviecky, to je myslim si podobne, zase, zle sviecky by sa prejavovali aj pri inych rychlostiach...

Pokial by som nieco s toho menil, boli by to sviecky. Kedy si ich menil ? Tie su neni na skodu. Pokial si ich dlho nemenil, tak by som to spravil. Auto sa o nieco stisi, zlepsia sa emisie a troska pocitis aj tah (ale to vsetko ak neboli davno menene). Sada ta vyjde na cca 400 - 500Sk. Ja som kupil za 460SK, zmena bola citelna.

Ako si pisal auto ty skube pri 40 - 60km/h. Robi to stale ? tj robi to aj pri studenom aj pri teplom motore ?

Odesláno