Guest Tomáš1 Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Pánové mám dotaz ohledně mých otáček. S Mašinkou jsme proměřili váhu vzduchu, plynovej přepínač - ok, kabely a svíčky Champion najeto cca. 7000 Km (oboje bylo úpně nové). Proběhla kontrola hadic, spon, spojů, konektorů. Dal jsem nový benzínový a vzduchový filtr ale otáčky mého Mi16 jsou pořád podezdřelé. Při teplotě kolem 70°C otáčky spadnou dolu rychleji pak chvilku setrvají (klasika Mi16) a pak spadnou pod 1000ot/min. Jenže jakmile se teplota dostane na cca. 80-90°C problém začne a otáčky padají pomaleji pak nasleduje setrvání a poté se otáčky zastaví na 1000 ale nejčastěji cca. 1100 ot/min. Je možné, že by tento problém dělalo teplotní čidlo? To je totiž jediné co jsem neměnil. Pokud čidlo může mít vliv tak které, protože u Mi16 jsou mám ten dojem tři. Dvě na motoru a jedno na chladiči. Lidé pomozte:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Cidlo na chladici ne... to se stara jen io spinani sahar.... Cidla na makovici (budou nekde u termostatu) jsou jedno na mereni teploty vody (zelene, aspon by melo byt zelene:)) a pak cervene, ktere ridi kontrolku prehrati.... Ja bych to tipoval na to zelene.... ale taky to vubec cidlem teploty nemusi byt.... Jeste me napadla jedna vecicka: co kdybys tam dal termostat, co mel kdysi masinka ten myslim fungoval kolem 75°C nez ho vymenil za ten dobrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Termostat má vliv na otáčky? Neznám to ptám se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 s čidlama teplot to nemá patrně nic společného pokud nejsou zapojena na počítač, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Já bych řekl že to má společné a hodně. Počítač musí vědět jaká je teplota vody podle toho ti pak řídí i otáčky, pokud je neřídí např. krokový motorek a i ten je závislý na teplotě. Tomáš1: Zkus jestě to čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Je to tak jak pravil Jindra, do pocitace vstupuji teploty vody, teplota a vaha vzduchu a dalsi udaje a podle nich pocitac ridi otacky atd. Rekni mi typ vstrikovani a ja to nekde najdu. Typoval bych Bosch Motronic 1.3 (35 pinu). Jakej mas typ motoru (K6B, KFZ, RFZ, D6B, D6E,...)? Rozhodne to cidlo vyzkousej (a draty k nemu taky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 19. červen 2003 Sdílet Odesláno 19. červen 2003 Tak Motronic tam je to máš pravdu ale jestli číslo 1.3 tak to nevím. Motor? Je tam označení DUX9J4Z spíš něco podobného(pořadí písmen není správně) musel bych se mrknou do motoru tam je takovej šikovnej štítek na podběhu. Jinde jsem to zatím neobjevil. Někdo mi taky psal na soukromej e-mail, že měl podobný problém a že to bylo čidlo teploty nasávaného vzduchu. Na Mi je těch čidel pěkná hromada a mají velký vliv na chod motoru. To jsem zjistil a nikomu to nepřeju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 26. červenec 2003 Sdílet Odesláno 26. červenec 2003 Pozde ale prece - tady je schema ECU motoru XU9J4 Bosch Motronic 1.3 pro 405 1.9 16V, vcetne pripustnych hodnot. Ty zkratky jsou celkem pochopitelne, kdyztak se ozvi. Tady je schema zapojeni jednotky. [Editován dne 27/7/03 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 27. červenec 2003 Sdílet Odesláno 27. červenec 2003 To Dydzej: Hele, když si takovej š?oural, nenašlo by se někde schéma ABS na 405 od r.v. 93? Je tam 100% jinej systém než je posnanej v chytrý knížce. Dělá mi to zajímamou věc. Pokud auto najede na nějakou větší nerovnost, tak se spouští motor hydraulický pumpy přesto že nebrzdím. ABS fachá bez potíží a ani diagnostika nic nesignalizuje, takže chybka bude asi až někde za ECU, ale přeci jenom... Díkes.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 To Hics: za par tydnu bude mj. tohle: * Anti Blockier System Bendix * Nachtrag - Anti Blockier System Bendix * Antiblockiersystem Bosch 2SE * Antiblockiersystem Bosch 2SE, Prüfungen * Antiblockiersystem Bosch 2SE - ersetzt 167-D-03/91 Snad se tam najdes ty dva posledni jsou z 1994. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 Napsán autorem Hics To Dydzej: Hele, když si takovej š?oural, nenašlo by se někde schéma ABS na 405 od r.v. 93? Je tam 100% jinej systém než je posnanej v chytrý knížce. Dělá mi to zajímamou věc. Pokud auto najede na nějakou větší nerovnost, tak se spouští motor hydraulický pumpy přesto že nebrzdím. ABS fachá bez potíží a ani diagnostika nic nesignalizuje, takže chybka bude asi až někde za ECU, ale přeci jenom... Díkes.... třeba se to snaží preventivně brzdit aby ses na tý nerovnosti nevysekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 29. červenec 2003 Sdílet Odesláno 29. červenec 2003 To Dydzej: You are a magician!!!! To se teda těším jak 5ti letý děcko! To Impact: Pak bych ho eště potřeboval naučit, kdy má přidat, kam zatočit a můžu si po ránu v klidu přečíst Timesy :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.