Bart Posted February 6, 2002 Share Posted February 6, 2002 Mám 405ku s pohonem na LPG. Stává se mi, že pokud se motor hodně zahřeje, ztrácí výkon. Přitom motor je seřízen v odborném servisu dle CO. V rozmezí teplot motoru 40-70°C, mi jede 405ka velice dobře. Může to mít souvislost s automatickou regulací teploty vzduchu před filtrem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jindra Posted February 6, 2002 Share Posted February 6, 2002 Já buď tebou, tak si nechám ten motor seřídit tak aby jel a ne podle Co.To máš to samé jak se štelováním světel.Když si to necháš odborně seřídit, tak ti je jenom rozhasí a stejně si nastavíš podle sebe.Pokud máš nějakého známého který rozumi LPG, tak si nech nastavit tak aby to jelo.A CO nastav až na STK.Jinak ti neporadím, já jsem nikdy 405 na LPG neviděl. A co tam máš za motor? Jindra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Urbanek Tomas Posted February 6, 2002 Share Posted February 6, 2002 Podle toho, co Bart pise v bazaru, tak tam ma 1,6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted February 8, 2002 Share Posted February 8, 2002 Ajaj ,to bude zle .Znamy mel Peugeota 205 prestaveneho a taky mu ztracel vykon a doslo to tak daleko ,ze si s tim nikdo neporadil a musel ho prodat. Chce to dat hned od zacatku odbornikum ,to je podle mne jedine mozna raseni a to co nejdríve! Hodne Zdaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest petr Posted February 10, 2002 Share Posted February 10, 2002 Serizeni CO je dulezite provest odborně !!!!!!jinak hrozi poškozeni motoru-směs hori az ve vyfuku a prehrivaji se ventily.Demontaz hlavy valcu a vymena venitlů neni problem jen se neptej na cenu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.