Jump to content

E_DDT

User
  • Content Count

    64
  • Joined

About E_DDT

  • ID člena
    1133
  • Rank
    Mám víc než 10 odpovědí :-)

Věci klubové

  • Auto
    Peugeot 508

Profilové informace

  • Pohlaví
    Muž
  • Město
    Radslavice
  • Stát
    Česká republika

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ano chápu, že aditivum se jen potvrzuje, ale FAP, tam se ta 0 musí vyloženě napsat a ještě se k tomu dost složitě proklikat. A to video je z 508, tak beru, že to tak je. Taky to tak chápu, že jedině Extend a jestli myslíš tabulku od @Xantik, tak ta je aktuální. Já se ale bavil o tabulce v dokumentu od @Multiplex406, tam 508 vůbec není. Jinak jsem se teď byl dívat, jakou barvu mají koncovky a js ou zelené. Nicméně vy jste tu nádobku někdo plnili v domácích podmínkách? Když to zvednu zvedákem na výměnu kol, tak tam nestrčím ani hlavu, ne tak abych tam napojoval nějaké hadičk
  2. Děkuji za video. Díval jsem se na to 5x a nerozumím. Cokoliv se ten člověk tam pokusil zapsat, tak se mu to nepodařili. Vždy to skončilo hláškou, že to není možné nebo že nejsou splněné podmínky, apod. Takže ve výsledku tam nezměnil jediný parametr a všechny hodnoty v obrazovce výfukového vedení před a po má úplně totožné. Jinam musím konstatovat, že pokud se ten přepis dělá tímto způsobem, kdy se člověk musí proklikat přes x menu a pak tam ještě ručně vyplnit hodnotu, tak to jsem určitě nedělal. Připouštím, že jsem někde na něco mohl blbě kliknout, ale tohle určitě ne. Vím, že se k tomu
  3. @Multiplex406No to bude starší. Píše se tam: "POZNÁMKA : Od 15/07/2010: Aditivum EOLYS 176 již nebude při objednávání ND k dispozici." A určitě ten dokument vyšel z nějakém předstihem, tzn. minimálně začátek 2010, možná i dříve. A v tabulce je "Všechny typy do OPR 9492 a Všechny typy mezi OPR 9492 a 12110 (12166)". Ani do jednoho nespadám, nikde jinde se 508 neuvádí. Podle mě se v té době 508 ještě nevyráběla. Ale určitě dle VIN to bude nejjistější. @Xantik50 g? Co je tedy potom ta hodnota 0800000 mg?
  4. @baffyDíky, na ten štítek jsem čuměl, ale nenapadlo mě, že to je ono. Čekal jsem sólo 5-ti místné číslo bez písmenek. Takže já mám 13108. @Multiplex406 Tak to jsi mi pomohl, teď už jsem z toho zase jelen. V tom dokumentu vůbec není uvedený ten Extend, ale také tam vůbec není uveden Peugeot 508. Přijde mi, že to je nějaký hodně starý dokument. Takže zatím beru, že tam patří Extend, ale ještě ověřím barvu a pak zkusím poslat dotaz do Peugeotu, snad mi odpoví. @Xantik Ano, jsou to Radslavice u Přerova. Díky za nabídku, kdybych, nevěděl, určitě se ozvu. V záznamu chyb mám : Celkové množ
  5. Tak pak už mě vážně nenapadá jak k tomu výmazu došlo. OK, už asi nemá cenu po tom pátrat, teď musím vyřešit to doplnění aditiva. Na barvu koncovek se podívám, rok výroby mám v popisku, je to 2012. Konkrétně Peugeot 508 SW 2.0HDi 163k AM6. Vygooglil jsem si, že OPR je nějaké 5-ti místné číslo, ale nevím kde ho zjistím? Ještě mě napadá otázka, když se mi vynuloval i ten FAP, mám očekávat nějaké problémy nebo to tak můžu nechat?
  6. Díky za vysvětlení. Jestli tomu dobře rozumím, tak v žádné z těch obrazovek, co jsem tu posílal, se to nemaže. Maže se to v nějaké úplně jiné. Zajímavé je, že jsem v žádné jiné obrazovce nebyl. Nedalo mi to a znovu jsem se díval do logu diagnostiky a zjistil jsem, že v tu dobu, kdy jsem tam byl připojený a kdy se to zřejmě vymazalo, tam přibyla nová chyba : P0603 : počítač . Charakteristika : Vnitřní závada : závada stálé paměti Je pravda, že když jsem byl připojený, tak mi auto několikrát spadlo do Economy modu a přerušila se komunikace. Tak mě ještě napadlo, jestli se to
  7. Vidím, v hlášce mám "Celkové množství aditiva usazené ve filtru pevných částic : 0800000 mg", ale tady je 0 g. Nerozumím tomu. Sedí tam aspoň velikost té nádržky na aditivum nebo ani to ne? Můžete mi někdo napsat jak se tyto parametry mažou? Jen pro info, abych věděl co to obnáší, ne že bych to chtěl dělat. Ještě jedna podotázka, píšeš "... odecitaji km do vymeny fapu." FAP se mění na základě km? Měl jsem za to, že na základě míry zanesení. Díky.
  8. @MJSytic Souhlasím, že s DIAG je potřeba to umět, proto do toho moc nevrtám. Používám ji jen na to, abych "zacvičil" s head-up displayem, když mi vytuhne, jednou jsem přes DIAG odhalil nečistotu na ABS senzoru, kdy jsem snímal průběhy signálu ABS do grafu a porovnával levé a pravé kolo a občas tam vymažu nějakou chybu. Jinak jsem dělal to co vždy. Dal jsem globální test, kdy to projede všechny řídící jednotky a vypíše počet chyb. První je tuším BSI, měl jsem tam tuším 6 chyb, klikl jsem na koš a chyby smazal. No a hned druhá jednotka je DCM, tam bylo 8 chyb, mezi nimi i o tom aditivu, opě
  9. Ahoj, minulý týden, po natankování, se mi rozsvítil nápis SERVICE a hlášení, že je nízká hladina aditiva pro FAP. Jezdil jsem s tím týden (cca 100km) a hláška stále svítila. Dnes jsem to napíchl na diagnostiku, abych se podíval jak velkou tam mám nádržku a kolik mi v ní zbývá. Našel jsem tam chybu (P15B3) ohledně aditiva, viz. obr. Jelikož jsem tam měl spoustu dalších chyb, protože mi nedávno klekla baterka, tak jsem dal vymazat chyby. Vyskočila na mě hláška, že je potřeba udělat zápis do nějaké knihy, to jsem nevěděl co je, tak jsem to stornoval. Takže chyby tam má
  10. No ono to není jenom tak to vyzkoušet. To musím sbalit notebook, obléct se, valit do garáže, tam to všechno vybalit, pozapojovat a ještě u toho třepat kosu. Takže ano, diskutuji, chtěl jsem si tu informaci nejdříve ověřit. Chtěl bych tedy poděkovat @HonzaZ i tobě, protože to funguje, podařilo se. Díky.
  11. Mám tlačítkem. To stačí mít klíček v kapse ne? Do přihrádky se vkládá jen když v klíčku dojde baterka. Jinak zapalování jsem zapnuté měl, jinak by to s diagnostikou nekomunikovalo. Nastartované ale ne, ale to si myslím, že být nemusí.
  12. Tak to vypadá, že se mi to podařilo spravit. Zvedl jsem přední nápravu, napíchl na diagnostiku a otáčel kolama. Myslel jsem, že přední pravé čidlo bude mrtvé, ale ne, hodnoty to ukazovalo. Tak jsem pak sejmul průběhy a až tam jsem si všimnul, že ten průběh na pravém kole je takový roztřepanější než na levém. Sundal jsem kolo a zkontroloval prstenec a bylo na něm přilepené nějaké smítko. Tak jsem to očistil a už je to OK. Mám ale ještě jeden problém. Než jsem dělal tady tuto diagnostiku, tak jsem kontroloval konektory a to tak, že jsem je vytáhl z řídící jednotky a tím se stalo to, že mám
  13. Díky za info, zkontroluji to, ale u mě to bude asi jiný problém, na diagnostice mám jiné chyby. O víkendu se chystám to znovu napíchnout na diagnostiku a točit jednotlivýma kolama a snímat průběh na jednotlivých ABS snímačích. Předpokládám, že ten pravý přední bude mrtvý, ale než budu kupovat nový, tak ho zkusím vyčistit a prostříkat, jestli se třeba nechytne. Každopádně se mi v té "kose" vůbec nechce. Že se vždycky musí něco podělat zrovna v zimě.
  14. Tak jsem to připojil na diagnostiku a je tam "milion" chyb, ale asi to co hledám je C1331: Závada signálu snímače rychlosti předního pravého kola - koherence. Předpokládám, že když to píše koherence, tak signál z čidla je přerušovaný. Jaké můžou být příčiny? Napadá mě, že je buď zašpiněný nebo špatně seřízený. Může to být ještě něco jiného? Co bych měl zkontrolovat? Dá se to čidlo nějak proměřit? Díky za rady.
  15. Jde o to jestli jsou to ty správné konektory, resp. všechny konektory co na to mohou mít vliv. Ještě by mě zajímalo, jestli ty konektory můžu normálně rozpojit a vystříkat kontoxem nebo nejdříve odpojit baterii.
×
×
  • Create New...