Sign in to follow this  
Followers 0
myryn

zadní stěrač na 306

10 posts in this topic

Mám dotaz na profiky:

U mýho wehiklu 306 - hatchback mi začal vynechávat zadní stěrač - prostě usoudil, kdy stírat bude a kdy ne.

Spoustou zbytečných měření /přičemž to znamená demontovat kryty.../ - přívod U, I, jsem nakonec po celkové demontáži kompletního motorku "vyhnul" přívody k relé a začlo to šlapat (přechoďák - kontakt na relé , dobře se to hledá). :super

Ovšem při zpětné montáži mi zbyla 1 matka M8/plochá/ měď.

V tom je ten problém /přiznávám se, že si při demontáži dávám demontované díly na ponk do krabičky - tentokrát se mi převrhla - je možný, že jsem ji tam vzal tzv.navíc i když "Cu" používám málokdy/.

Nemáte , prosím, někdo "katalogové" schema připojení zadního motorku ostřikovače ?

Motorek i ostřikovač šlape OK - ovšem s*re mě, že jsem to možná nedal dohromady kompletně.

:myslim :myslim

Nebo jóó ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

No me to delalo a stale dela to ze nekdy stira a nekdy ne, staci abych trosku razneji zavrel kufr, nebo vzal nejakou diru a uz to jde....popripade nejde. Motorek uz sem mel venku, bohuzel jsem nepochodil, protoze je zalisovanej a nejde otevrit, kontakty sou OK, ale vevnitr bude asi nakej zadrhel.....Jelikoz novej motorek stoji kolem 7 litru, to to budu radsi brat diry aby to stiralo nez kupovat novej...... Myslite ze to nejde otevrit??:myslim A hlavne pak zavrit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do motorku jsem nehrabal , je to zbytečný, pokud ti šlape, nemá "divný zvuky" a dobíhá (pro to bych ti to nedoporučoval). Ale jak se dívám, máš podobnej typ vozidla - i když můžou být rozdíly. Zkus nejdřív to co já - předepnutí /našponování/ kontaktů směrem ven na "krabičce relé". To relé je aspoň já ho mám těsně vedle motorku. Popř. prostříkni oba přívodní konektory k motorku /žlutej a červenej/.

U mě to bylo "přechoďákem" u relé.

Stále doufám, že mi někdo pošle to katalogový schema zadního ostřikovače , abych konečně zjistil - zda mám sklerózu nebo jó , popř. kde se "k*rva" vzala ta M8 - nebo kde mi chybí ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím, prosím, nikdo nemáte rozkreslený katalogový schema upevnění zadního motorku stěrače ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zkus otevřít to relátko u motorku,taky jsem řešil stejný problém,po vyhnutí kontaktu v relátku stěrač chvíli fungoval,pak jen po přejetí díry a tak.Nakonec jsem rozebral ralátko a zjistil jsem,že jak je naletovaný kontakt k plošňáku,tak tam byl prasklý cín,po přeletování kontaktu v relátku stěrač stírá jak o závod bez nejmenšího problému.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro "Oldu" - mi už zadní stěrač po opravě funguje OK - ovšem jedná se mi o tu zatracenou plochou, mosaznou matku M8 - která mi /možná zbyla/ a nevím zda /náhodou/ ještě nepatří někam k upevnění motorku stěrače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok zkusim, ale kde je presne to relatko?? Nekde vedle motorku????? Nemam sajn jak to vypada....asi nejaka krabicka:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to krabička /klasický relátko/ - dostaneš se k ní ale až po kompletní demontáži motorku.

-tzn. . odmontovat ramínko stěrače /pozor !! označ si polohy ramínka lepící páskou na skle - kvůli zpětné montáži/

-povolit a demontovat šrouby na hřídeli stěrače, stěrač sundat /někdy to jde těžko, tak si pomož velkým šroubovákem/

-zvednout 5tý dveře - záď

-demontovat plastový kryt - cca 8-10 šroubů

-odpojit konektory/žlutý a červený/ a zem - zelený kabel / u mě vede k čidlu osvětlení kufru/ takovej bílej "bazmeg" - sklopný spínač

-odpojit hadičku zadního ostřikovače / je u hřídele motorku

-vyšroubovat 2 šrouby připevňující motorek k 5tým dveřím

- tzv."kvedláním" /to je ale blbej výraz/ vytáhnout motorek ze zářezu ve dveřích (ale opatrně - nezapoměň, že ti hřídel motorku zatím furt prochází zadním sklem !! ať si sklo nepoškodíš)

Když pak na něho mrkneš z druhý strany - tak by vedle motorku měla být patice s relátkem

P.S. když to budeš dělat a někde tam najdeš plochou matku M8 - dej mi prosím vědět kde byla.

Díky.

[upravil dne 6.12.2007 myryn]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je vnutri v motorčeku - v prevodovke, konkretne v kontaktoch dobehu. su tam 3. Da sa to rozobrat, musiš odvrtat tie nity, tusim 6 a potom navrtat cez nich otvory pre skrutky a zoskrutkovat to.

Ja som mal problem, že mi šla do prevodovky voda od ostrekovača, netesnila mi ta oska cez ktoru voda prechadza s krytom prevodovky.

Ja som to vyriesil tak, ze som tu na peugeot-clube, v bazari zohnal použitý motorček, vymenil a je kľud. :super

Mimochodom vymenou toho relatka pri zadnom motorčeku sa da spravit aj programovatelny cyklovac zadneho okna a tiez sa zmeni počet zotretí po ostreknuti zadneho okna.

Veľa zdaru!

PS: Medena M8 sa mi zda, že tam nebola. Stierač k motorčeku akou matkou prychytíš???

:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stěrač je k hřídeli motorku taky přidělán M8 ale ta je na jedný straně rozřířená aby měla větší přítlačnou plochu na ramínko stěrače - tu tam mám.

Ale měl jsem tam navíc jednu M8 plochou /užší/.

Pokud jsi ji u sebe nenašel, tak jsem si ji do krabičky asi dal navíc, když je mi ty díly vysypaly na ponku.

Každopádně ti děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.