Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Filip

proč to vrže když nechci

4 posts in this topic

Co by mohlo způsobovat vrzání od levého kola, které se projevuje už při polovičním rejdu doleva? V rychlostech 10-50 Km/h. Že by poloosa? ložisko? suchý homokyne?ák? Taky mám pocit, že to za jízdy víc hučí, tak přibližně ve stovce a víc, ale možná to je vinou větší hlučnosti 205tek, možná načatý ložisko.

Jinak stále pravá poloosa (kloub) klepe doprava a něco drhne pouze při zařazných rychlostech 3,4,5 spíš při nízkých otáčkách. Byl jsem v servisu ale auto zrovna mlčelo a nevydalo hlásku a když pak jo tak to servisák neslyšel, no škoda slov, ono to totiž začne až po nějakých 10 kilometrech. Chystám se co nejdřív do Petrovic na repasi nejspíš obou poloos, ale nezdá se mi, že by odešly obě najednou? To se jentak nevidí.

Poraďte prosím auto se mi rozpadá :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám zkusit sundet pásku z manžety a promáznout ho ?? Popř. jakou vazelínou a v jakém množství, jestli na tom záleží.. ..velké D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokaď je načatej homokine?ák, tak nepomůže vazelína ani do raketoplánů :( Bohužel. Těžko se to posuzuje. Záleží na charakteru zvuku. Ložisko má spíš takovej bzučivej a vyšší, než homokine?ák. Ten ti spíš ve vyšší rychlosti rozvybruje řízení a při nižší je to takový cvakání a křupání, ale není to pravidlo a záleží na jakým autě a jak moc je součástka opotřebovaná. Vem to někam do dílny na hever a schopnej mechanik to jistě pozná. Pokud sou na to prachy a auto si chceš nechat, tak povyměňuj co se dá a bude zase klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.