dýzlák... Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 Pic potřebuju poradit ohledně mé 106 1,4d 37kw. 1) ten muj motor už není nic moc, chtěl jsem se zeptat jestli by mi tam šel namontovat 1,9 nafta z 405 nebo 306 či něco jiného nejlip s turbem, dal bych to tam i s převo- dovkou. jenom potřebuju vědět z jakýho modelu tam půjde... Někde jsem viděl jak týpek dal do 205 naftu z 405 tak si myslim že by to mělo jít taky. 2) Prasklo mi nejspíš topení, a teče mi dovnitř fridex, abych ho dostal ven, musim vyndat celou přístrojovku? díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
west Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 tak to slyším poprvéčéče. z 205ky do 106ky no to tedy nevím. a co tě zlobí na tom motoru že ho chce měnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 všechno jde, ale obávám se že náklady na zástavbu nového motoru spolu s problémy při instalaci se dle mého přinejmenším vyrovanají ceně 106 s jiným motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 nehledě na to že jsem četl to, že swap motoru lze provést pouze za stejnou kubaturu, aby to prošlo STK. Takže bys tam opět musel dát 1.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindra73 Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 A co tam dát takhle jeho nástupce 1,5D ? No problem ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
west Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 jo to jsem tim myslel:D problém potom na technický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.