Ceeper Odesláno 14. duben 2015 Sdílet Odesláno 14. duben 2015 Zdravím, můžete mi někdo poradit, jak vytáhnout rezervu z podkabiny u Peugeota 307 Combi? Mlelo se to tu už mockrát, ale můj problém jsem nikde neidentifikoval... V kufru je plastové cosi, čím by se teoreticky měla rezerva spustit. Ale jak? Když za to zatáhnu, nic se neděje a otočit se s tím taky nedá (viz fotky v příloze). Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sponny Odesláno 14. duben 2015 Sdílet Odesláno 14. duben 2015 Tohle je jen krytka a zároveň pojistka. Pod tím je šroub. Nasadíš kliku na hever a spustíš dolů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ceeper Odesláno 14. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2015 To jsem si taky myslel, ale plast jde vytáhnout jenom do stavu na druhé fotce. Dál se ani nehne. Proto hledám radu, co se může dít a jak to napravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 14. duben 2015 Sdílet Odesláno 14. duben 2015 Vytáhnout a otočit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ceeper Odesláno 14. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2015 ...a otočit se s tím taky nedá... Pocitově to je, jakoby to na něčem pružilo nebo se to snažilo něco "přežvejknout". Otočit má jít lehce nebo se musí zabrat silou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. duben 2015 Sdílet Odesláno 14. duben 2015 Víc vytáhnout. Když tak s tím trochu cloumej nahoru a dolů. Až to bude dost nahoře, tak otočit do strany to jde lehce. Pak nasaď kliku a ve dvou lidech, jeden tahá rezervu dolů a k sobě a druhý povoluje kliku. Pokud rezerva neklesá, tak netoč, jinak zamotáš lanko. Zkoušej tam a zpět. Před nandáním zpět vše promaž, mechanismus sprejem a lano vazelínou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fucaryk Odesláno 16. duben 2015 Sdílet Odesláno 16. duben 2015 Bohužel to vidím na nový naviják.Měl jsem to úplně stejný,jak to máš na fotce,nejde víc vytáhnout,pruží to.Nedojde k odjištění hrušky navijáku,pokud budeš víc táhnout,akorát urveš ten vyklapovací kroužek.Novej navyják cca 3000,-Kč,až začneš obvolávat vrakáče,zjistíš,že nejseš jedinej kdo ho shání a je to celkem nedostatkový zboží .Já ho sehnal za 1500,- Kč.Zatažení za čudlík jde teď lehce a je doprovázeno klapnutím,jak se odjistí mechanizmus pojistného uzávěru.Můj původní navyják měl zamotaný lanko od původního majitele. extom86 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 16. duben 2015 Sdílet Odesláno 16. duben 2015 http://www.peugeot-club.com/topic/26509-navijak-na-rezervu/page-5 fucaryk: byl bys tak hodný a poslal mi vadný naviják, použiju ho na repas pro jiné. ceeper: v tom druhém vlákně nabízím repas za 300, jestli chceš, tak ten tvůj pošli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fucaryk Odesláno 17. duben 2015 Sdílet Odesláno 17. duben 2015 http://www.peugeot-club.com/topic/26509-navijak-na-rezervu/page-5 fucaryk: byl bys tak hodný a poslal mi vadný naviják, použiju ho na repas pro jiné. ceeper: v tom druhém vlákně nabízím repas za 300, jestli chceš, tak ten tvůj pošli. Bohužel starej navyják nemám,nechal jsem si ho měnit v servisu,protože jsem zjistil jeho závadu v -10 a nechtělo se mě ležet pod autem. Když jsem ho chtěl zpět,tak leželo na hromádce spousta polámanejch plastů a koleček,prostě ho museli rozlámat,aby dostali ven vůbec rezervu,nešlo s lanem hnout ani o kousek.A to byl servis slušnej,prej už tam taky nějaký navyjáky repasovaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 17. duben 2015 Sdílet Odesláno 17. duben 2015 (upraveno) Tak škoda. Jak jsem jinde psal, štve mě, že Peugeot udělal konstrukční chybu a majitelé to musí draze platit. fucaryk: kdybys tam náhodou šel a nějaký naviják by tam ležel, tak ho vezmi... Fakticky - můj naviják i kastlík rezervy museli taky rozlámat. A hever úplně zrezlý. I když 5008 má jiný naviják, bez toho druhého lanka a bez zajištění pěšákem a kleštinou. Drží to jen na brzdě. Upraveno 17. duben 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 21. duben 2015 Sdílet Odesláno 21. duben 2015 Brrr, když to čtu ještě že má náše 307 má jednoduchou díru na kolo v kufru vevnitř pod podlahou kufru, to je to nejlepší a nejlevnější řešení Docela mě pobavilo, jak jeden točí klikou heveru a druhej tahá za kolo.... Asi nepřemýšlelí, že auto může někde píchnout jedna žena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 21. duben 2015 Sdílet Odesláno 21. duben 2015 A proto když 307 tak krátkou a neřešit naviják. Ještě že to nedělali u ostatních breaku či SW.Nevím , Proč to tak udělali blbě, když u SW by klidně mohla býti rezerva stejně jako u krátké .Se jen podívejme jak to uděli u 406 dokonce i pro 7 lidí ma klasickou rezervu co si matně pamatuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 21. duben 2015 Sdílet Odesláno 21. duben 2015 (upraveno) servisman: taky jsem se rozčiloval proč to tak je ale pak jsem jedou přemýšlel (ani to nebolelo )a myslím,že to je tím,že SW má další sedačky v kufru a potřebuje je ukotvit do pevné podlahy-proto je rezerva na navijáku pod autem edit: a aby se nedělala další úprava karoserie,tak to má Break a SW stejně Upraveno 21. duben 2015 uživatelem Gabriel 307 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 21. duben 2015 Sdílet Odesláno 21. duben 2015 presne tak, a ešte dodám, že nie je pravda, že na manipuláciu sú potrebné dve osoby, dá sa to aj samostatne len treba stále dávať pozor, aby bolo lanko napnuté, aby sa nezamotalo t.j. hlavne pri vyberaní rezervy, opačne je to jednoduchšie, to už sa koleso ťahá po zemi samo pri napnutom lanku, tým samozrejme nechcem tvrdiť, že ten navyják nie je nepodarok, určite sa nepodaril, ale na druhú stranu podoný systém používa veľmi veľa áut, tiež som ho zažil aj vo forde curiér a tiež s ním boli problémy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 23. duben 2015 Sdílet Odesláno 23. duben 2015 O dvou osobách jsem psal ve smyslu vyjmutí rezervy, když je mechanismus v nepořádku. Což je vždycky, když to nejmíň potřebujeme. Pan Murphy nebyl hloupý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jos.sevcik Odesláno 12. říjen 2019 Sdílet Odesláno 12. říjen 2019 nešla by tam pod kufr přidělat nějaká klec ? podobně to má Partner tape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 12. říjen 2019 Sdílet Odesláno 12. říjen 2019 Lidi to řeší prostě závitovou tyčí kterou prošroubí skrz kolo a díru v kufru. Já mám naštěstí naviják v pořádku. Ale budu předělávat na plyn, tak se ho budu zbavovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 13. říjen 2019 Sdílet Odesláno 13. říjen 2019 Stačí se naučit, jak s navijákem zacházet a problémy nebudou- NEmotat navijákem bezhlavě, ale hrubou silou rvat/trhat za kolo k zemi a postupně odmotávat naviják (minimálně prvotní urvání z čelistí), aby se lanko udžovalo pořád naplé. Na vině je konstrukce a postup v manuálu, ale největší podíl má údržba resp. neúdržba navijáku. Po deseti letech je to vše zatuhlé a jak s navijákem začnete motat, tak se většinou zacuckuje lanko (pokud se to už nepovedlo někomu před váma)- kolo stojí na místě a lanko uvnitř navijáku odmotáváte "naprázdno". Každá 307 má dneska přes 10let a jelikož je naviják na podvozku, tak bude chtít demontovat, rozebrat, vyčistit, promazat. ozzy56 a 307rg ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.