Jump to content

Padá nafta na Partákovi 1,9D


J.B.Maco
 Share

Recommended Posts

jednoduše ,buď jednocestný ventil a nemusíš hledat nic nebo to komplet celý projít manuálně ,otlakovat každou hadici zvlášť ,přemostit box  a otlakovat a tak vyloučit dírku.a hledej ,je tady XXXX vláken na ropy

často je to v ohybech a  u nádrže vzadu,tam to chytá nejvíc kamení a bordela

 

dnes jsem tak dělal 10 válec na tatře ,nejdřív přemostit filtr ,pak přemostit hrubý filtr ,pak vyloučit nádrž a kanystrem napojit na přímo .... a našel ,8 dír ,2 přisávání a podávací čerp .ko. :) hezkou zábavu

Edited by myšut
Link to comment
Share on other sites

doporučím k přemostění použít průhlednou silonovou hadici--krásně pak vidíš průtok nafty, bublinky atd., a ,jak píše kolega, zkusil bych přemostit filtr a pokud to pojede, máš jasno... :)

 

pokud to pořád nepojede, tak začni od nádrže

Link to comment
Share on other sites

no, měl jsem podobný problém na 205 D a než jsem měl čas ho řešit, protože mě ráno taky nebavilo pumpovat a mít za.ebané ruce od nafty, tak jsem na to měl pogumované rukavice...

 

jinak postup opravy máš nahoře ;)

Link to comment
Share on other sites

Kamarat toto riesil rok,menil cely filter,potom hadice a aj tak to vzdal nakoniec. Ale zistil ze mu pada nafta iba ked je auto naklonene smerom dozadu,vtedy mu vzdy spadne nafta,ked otoci auto naklonene na predok tak vsetko v poriadku.Rano natoci bez problemov.

Link to comment
Share on other sites

brnkačka to je ,stačí 2L petka do třetiny plná a ta průhledná trubka , přemostit vždy jeden úsek a tlakovat a hledat bubliny v PETce pod hladinou paliva...na osobáku je to sranda , pusť to skrz plnou  Petku i klidně z5 do nádrže pod malým tlakem sevřením v rukách ,dírku do víčka zvládneš udělat  ono si to někde najde cestu samo.........kdybys byl blíž,za hodinu to máme... :)

a kdybys měl kompresor, třeba na osobák a napojil to do té plné PETky druhou dírou(kratší hadice nad hladinu ) a otlakoval ,z první díry (hadice až ke dnu) , napojil na potrubí ,úspěch zaručen.Ale to nic nového pod sluncem ,že....

 

samotný úsek hadice nebo potrubí klidně natáhni podtlakem na ret ,jak se pustí ,nedrží tlak a pak už najdeš snadno 

Edited by myšut
Link to comment
Share on other sites

No kéž by to bylo tak jednoduchý, jak to optimisticky vidíš ;)

Já vyměnila hadičky, balónky, filtry a obaly a já nevím, co ještě a stejně nic, byl třeba klid přes léto, ale v zimě se to objevilo znova...

Takže přeju J.B. Macovi, ať je úspěšnější ;)

Link to comment
Share on other sites

Ako píše kolega hore - keď stálo auto naklonené dozadu,nafta spadla hneď,keď dopredu tak to bolo OK. Nakoniec mi naftu pri pumpovaní pretláčalo cez ručnú pumpu. Vyriešil som to tak ,že som vymenil celý hrniec na palivový filter aj s ručnou pumpou.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...