Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Obecná doporučení


lukazsss

Recommended Posts

Ahoj, mam P607 r.v.2006 FL s 2.7 HDI, najeto ma 185tis., nevim jestli tam byli delany rozvody, nevim jak je na tom filtr pevnych castic, ovsem jede krasne a vcelku tise, startuje v pohode. Rozvody mam v planu v nejblizsi dobe, olej a filtry meneny, chtel jsem se zeptat - jak je na tom ten filtr pevnych castic - odstranit nebo zrenovovat/koupit novy? A jake jsou vase zkusenosti s jezdenim na smesnou naftu, radsi tankuju naftu normalni u Benzina.

Dale uvitam jakekoliv rady, zkusenosti - co je treba preventivne vymenit, co se casto podela - vim jen o tom viku kufru, ale to mi kupodivu funguje skvele...

Ma nekdo zkusenosti s privedenim ECO chipu - prehrani a zaloha softwaru - ne zadna krabicka z Polska! Jen by me zajimalo jestli vazne klesne spotreba az o 15% to same me zajima se spotrebiu po Vyndani filtru pevnych castic.

Diky za rady a poznatky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to tuho na tu temu popisane dost, treba trosku nastudovat ale k veci:

 

1. rozvody po kupe samozrejme treba spravit, to je prva vec

2. FAP sa riesi az vtedy ked sa ozve. Ak mas v dobrom stave veci okolo FAPu (priruby, rurky, elektronika, nadrzka aditiva apod) tak chod do FAP repas, ak nie tak ho vyhod na 607 je to jednoduche (staci MPPS, kladivo a diagbox... aha ty mas vlastne 2.7 tak to je trosku zlozitejsie :P:D ) Po vyndani FAP necakaj nejake velke zmeny na spotrebe.

3. Tankuj kvalitnu naftu odvdaci sa ti motor

4. preventivne... zvacsa sa riesi az ked sa kazi, ale co ja kazdemu odporucam, tak preventivne vymenit na prednych oknach (ak uz to nemas spravene) plastove bezce v stahovacke za hlinikove. Plastove prasknu casom na kazdej 607, a zvycajne vtedy ked to najmenej potrebujes, navyse sa potom moze zamotat lanko, ponicit navijacia kladka co je uz zase drahsie. Raz vymenis mas nadosmrti pokoj. Kedysi to bola vyhlasena chyba tohto auta, dnes uz jej smelo konkuruju ine modely a znacky, kde sa stahovacky kazia rovnako alebo viac.

5. na chip sa vy//////er, jasne 15% po eco chipe, dalsich 15% po fap off, to mame 30%, ze ano :roker  normalny clovek necha 2.7hdi v originale, ak chces spotrebu tak to vymen za 2.0hdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

1. Tankuj vždy dobrou naftu já tankuji jen na SELL. Ocení to nejenom tvůj motor ale také všechno kolem něho od palivového filtru až po nádrž.Lepší akcelerace i jízdné vlasnosti.

 

2. Já mám najeto 182 000 km včera jsem byl v origo servisu na doplnění aditiv cena komplet 4800,- 3,5l itru mám to na 150 000 km . FAP filtr který není v pytly bych já osobně nevykopával cena za odstranění FAPU 4990,- když ho budeš chtí zpátky do původního stavu nedoplatíš se je to problém.

 

3. Něco o tomto autě : co jsem zaregistroval snímač ABS pak čidlo pod brzdovým pedálem když odejde nejde ti tempomat , atomatické seřizování světlometu čidla se nacházejí na přední a zadní nápravě , nechat si zkontrolovat tlumiče cena 180,- když jsou špatné auto skáče jako kobyla.Jinak leju i aditiva do nafty a cpu tam i po 3000 km do nafty od firmy STP přímesi na vstřiky a DPF filty v peugeotu mi řekli že jedině dobře že to není na škodu předcházíš tím nákladným opravám.

 

4. Já osobně když mám FAP nešel bych do chipu výkon i spotřeba 5,5 l na 100 km nemám co řešit. ale každého věc a názor tady máš odkaz podívej se http://www.chiptuning.cz/

 

Tak čau a ať ti auto slouží :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za rady :) serizovani svetlometu mi hlasi chybu, ale tim se asi zatim zaobirat nebudu, to serizeni co tam je mi vyhovuje, takze opravovat zatim nebudu, ale nefunguje mi klakson jeste jsem nekoukal co to muze byt, taky se mi zaseklo CD v Rt3 a nevim jak vyndat ten panel abych ho z nej dostal, nic jineho mi totiz uz nezbyde, zkusil jsem vsechno co slo a CD nevyjelo. Jaka presne aditiva do nafty a jak casto pouzivate? Olej a filtry jsem menil, rozvody jsou pry OK, ale preventivne je vymenim pred zimou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já používám super diesel aditiv tak se to přesně jmenuje 125 ml ošetří to 40 až 60 litru nafty pokaždý

pak používám stp diesel injector cleaner jednou po 4800 km také do 60 litru nafty 200 ml

pak používám stp diesel particulate filter cleaner po 3000 km také do 60 litru nafty 200 ml

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja davam tiež Super diesel aditiv (letny,zimny) pri každom tankovany.(1 vrchnačik na 10lit.)Naftovy filter menim po 10 000km.Teraz už keď bude teplejšie,tak sa chystram vytiahnuť všetku naftu z nadrže a vyčisťiť ju.Neviem či je špinava ale preventivne veď auto ma už neaky ten rok a neviem čo tam kto tankoval predtym než som ho kupil ja.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VF39UUHZJ92225492      na tom http://www.zkontrolujsiauto.cz/ nezjistím, co s tím autem bylo a nebo nebylo udělané - jako rozvody apod.. 

Potřeboval bych zjistit servisní historii, vím, že to kdysi šlo na peugeot service box, ale ted jsem to tam nikde neobjevil.

Upraveno uživatelem lukazsss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...