Guest rico207 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Zdravím priatelia. Chcem sa spýtať,na aditívum FAP, koľko tak asi Km vydrží náplň. Mám najazdené 82 000 km,tak som rozmýšľal, že nádržka už bude asi prázdna. Musím sa na to pozrieť,len sa musí trošku otepliť. Ak to vôbec nájdem. Vraj nádržka je niekde v zadu pod krytom výfuku,na ľavej strane a to ešte neviem,či je vidieť kapalinu. Možno,že nádržka je z čierneho plastu. Ak má niekto skúsenosti,poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 (upraveno) Pouzij hledani.... Napriklad. http://www.peugeot-club.com/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 Upraveno 8. duben 2015 uživatelem straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rico207 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Ďakujem za odpoved,ale tam sa asi nedostanem. Nejde to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Sorry. Pouzij priste poradne hledani a potom dej dotaz. Je tady toho mraky mraky. A ani nepises jaky motor mas..............auto............. Pokud mas ale pravdive km tak bud v klidu. Pak zalezi jak jsi tankoval resp predesly majitel.Pokud za 200,- tak spatne. Chce to nejspis na diag a nechat si to zmerit.A ne jenom aditivum ale taky FAP. Asi bych to na tvem miste moc neresil pokud se ti nezveda moc spotreba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 auto ti samo ohlásí (na displeji), že má málo aditiva pro FAP, nebo že je něco s FAPem, navíc se to dá zjistit po napojení na diagnostiku, takže nemusíš čekat na teplejší počasí ,ani se válet pod autem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rico207 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 je to 308 1.6 HDI 82 kW rok výr.2011. A našiel som veľa o PAF ale nie na 308. Mal som už dosť aut,menil som si rozvodové remene,brz.kotúče,spojky,čepy,atd. ale filter pevných častíc mám prvý krát. Jedine čo o tom viem,že v tedy mi zopne ventilátor chladenia motora, aj ked je von príklad mráz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 ventilátor se sepne, když vypneš motor zrovna ve chvíli, když FAP regeneruje--je to proto, aby ochladil FAP, někteří tady mají udělanou kontrolku,která jim provoz FAPu ukazuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rico207 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Ja ani s palivom nečakám kým začne svietiť kontrolka. Nie som tak naučený,taktiež kým začnú pískať plechy na brz.platničkách,alebo kým mi začne svietiť nedostatok oleja. Ak chceš jazdiť tak musíš niečomu aj rozumieť a starať sa o to čo ťa vozí. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rico207 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Ano čital som o tej kontrole,o ničom. Ale mne ventilátor v tú dobu regenerácie ide už pred vypnutím motora ,to znamená,že on počas jazdzy zapol a ja vypínam motor,tak som sa naučil ho nevypnúť pokiaľ nevypne ventilátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rico207 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Ale vidím, že si šikovný a rozumný a ochotný aj pomôcť. Vážim si to. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Ano čital som o tej kontrole,o ničom. Ale mne ventilátor v tú dobu regenerácie ide už pred vypnutím motora ,to znamená,že on počas jazdzy zapol a ja vypínam motor,tak som sa naučil ho nevypnúť pokiaľ nevypne ventilátor. Ventilátor ti zapne počas regenerácie FAPu kvôli väčšej záťaži motora,takisto zapne vyhrievanie zadného okna,aby sa zvýšila záťaž a motor sa dostatočne zohrieval a produkoval horúce výfukové plyny potrebné na spálenie častíc vo filtre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rico207 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Pekne vysvetlené, dakujem, si macher,ktorý rozumie veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 A ešte spína žhaviče,zabudol som.....všetko postupne za sebou. P.S....Nie som macher Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 A dalsi vlakno o FAP. Ach jaaaj. Pak se neni cemu divit ze 90% novacku zalozi porad nove vlakno kdyz je jich tady tri rite..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Tak to asi budu muset přehodnotit funkci ventilátoru chlazení motoru, Protože pokaždé když vystoupím z auta, tak buď zrovna chladí, nebo než otevřu vrata, tak se rozjede. Asi mi to pořád regeneruje . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 8. duben 2015 Sdílet Odesláno 8. duben 2015 Ano čital som o tej kontrole,o ničom. Ale mne ventilátor v tú dobu regenerácie ide už pred vypnutím motora ,to znamená,že on počas jazdzy zapol a ja vypínam motor,tak som sa naučil ho nevypnúť pokiaľ nevypne ventilátor. Asi tak: zde si přečti FAP.PDF http://www.peugeot-club.com/topic/91525-signalizace-regenerace-fap-jednoducha-upravaá-úprava/?p=1524344 a pak si vyrob signalizaci http://www.peugeot-club.com/topic/91525-signalizace-regenerace-fap-jednoducha-uprava%C3%A1-%C3%BAprava/ abys nemusel naslouchat zda běží sahary nebo sahat na vnější zrcátko zda je teplé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peters Odesláno 9. duben 2015 Sdílet Odesláno 9. duben 2015 Zdravim. Problematika okolo DPF (FAP) a tekutiny ktora sa sama davkuje do nadrze pri tankovani je tu na fore samostatna kapitola . Niektori machri to maju pekne zdokumentovane, treba hladat. https://www.peugeot-club.com/forum/102-fap https://www.peugeot-club.com/topic/67101-doplneni-aditiva-407-2ohdi/ xSilver ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
POPELINI Odesláno 14. září 2016 Sdílet Odesláno 14. září 2016 Zdarec, prosím o radu. Kolik se leje aditiva FAP do nádržky u motoru 1,6 Hdi 68kw r.v. 2011? Info tady se lyší. Někdo píše 2 litry, někdo tři. Já ji naplnil doplna ( 3litry) a od té doby mi aditivum teče přez takový ten bílý dílek na vrchu nádržky ( slouží pravděpodobně k odvzdušnění). Když dám jen do 2 litrů nic samozřejmě nepřetéká. rád bych věděl kde je pravda. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysterx888 Odesláno 26. leden 2017 Sdílet Odesláno 26. leden 2017 Zdravim,chcem sa spytat na 308 SW 1.6 HDI 80KW r.v. 2009 je EOLYS Powerflex ci nieco ine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. leden 2017 Sdílet Odesláno 26. leden 2017 Je tam ještě možnost , že se mění celej vak s aditivem . Napiš vin , takhle je to jenom hádání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.