Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0 16V 100 KW P307 někdy si hraje na 3. válec :D blbec !


307 2.0 16V

Recommended Posts

Ahoj, prosím Vás o radu. Mám Peugeot 307 2.0 16V 2004. Když motor nastartuji tak chytne na drc po chvilince cca 15 sekund začne cukat poškubávat. viz podobné video 

, jak se zahřeje na první nebo druhou čárku, přestane. otáčky drží, motor jde za plynem neztrácí výkon. Spotřeba v pořádku. nebo jak začne škubat držím otáčky na 1500 a chod normální. Rožnula se kontrolka motoru ( ponorka) načetl jsem si auto na diag. Napsala špatné zapalování - vynechávání zapalování na 3. válci. Vymněil jsem koplet všechny zap. cívky . Nepomohlo. Potom jsem vyměnil všechny zap. svíčky. Nepomohlo. Potom jsem diag. otestoval lambdy vše v pořádku. Potom jsem otestoval všechny čidla teplot a tlaku vše v pořádku. Změřil jsem komprese na motoru první válec 10, druhý válec 10.5, třetí válec 10, 4 válec 9,5. Takže v pořádku na benzína. Zkusil jsem tlak na vstřikovací trubici 3,6 Bar. Také v pořádku, vytáhnul jsem vstřiky a dávají všechny stejnou dávku, zkusil jsem vstřik z 3. válce dát na první válec jelikož mi chyba značila na 3 válci. Potom jak jsem vstřik prohodil z 3. válce na 1. válec diag. začala ukazovat chyba - vynechání zapalování na 1. válci. Řekl jsem si tak, a je to jasný vstřik, koupil a vyměnil jsem vstřil na 1. válci kde psala chybu a opět jsem tam kde jsem byl :-( . Prostě motor za studena při -2 stupních pocukává a jak se trošičku zahřeje na 2 čárku například už je klid a chod motoru v pořádku. Ještě jsem četl na jednom fóru, že to chlapíkovi dělala prasklina v sání, jelikož motor přisával falešný vzduch a vstřiky dávali větší dávku paliva a tím vznikalo detonační hoření. Nevíte co mám dělat ? Jsem už bezradný :-( Děkuji za pomoc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problem na seatu 1.4 16v taky mi to psalo špatná zapalovaci civka,atd vyměnil jsem  1 civku zapalovaci nepomohlo tak jsem se dival a odešla druha pak třetí a tak jsem je koupil,musí mit velkou jiskru jinak je špatná skus třeba nastartovat a vyndat vždy jednu zapalovaci civku kolik dáva jiskru vyzkoušej tak všechny 4ři za chodu motoru a měl jsem i problem v škrtící klapce přisávala vzduch špatně otevírala a regulovala ,egr ventil byl o.k 

 

Pak jsem měl klid ale neměl jsem nato nervy kdy zas něco odejde tak sem to prodal za měsic,majitel se neozval takže asi bez problému,takže  kdo řiká že s benzinem nejsou starosti tak to je blbost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Já taky ne, ale psal jsi v množném čísle .

Diagnostika ti nic nenapověděla? Jaká to byla dia?

Pokud to dělá jen za studena tipl bych na nějaké čidlo,

Co tak třeba svíčky ,typ či vzdálenost elektrod.

Chceme ti pomoc a každá rada i ne dobrá je na pomyšlenou a třeba povede k úspěchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika psala rozpoznání vynechávání válce 1 nebo rozpoznání chyba zapalování . Byla to diag. přímo v Peugeot Artcom Olomouc a další diag. to byla KTS Bosch.

Nicméně když psala chybu zapalování na 3. válci tak jsem vstřik z 3. válce dal na 1. válec a chybu to začalo psát na 1. válci. Tak jsem na ten chybný 1. válec dal nový vstřik a stejně to nepomohlo :-( . Přidřené zdvihátko ventilu jak tu někdo psal to asi nebude jelikož motor má kompresy jak má mít. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidla jsme přes Peugeot diag. proměřili a změřili jak čidlo teploty nasávaného vzduchu tak čidlo teploty chladící kapaliny. Jelikož jak se to zahřeje na druhou čárku tak už je po problému. Včera jsem večer odjížděl z baráku a bylo -5 stupňů a to teda klepalo nebo pocukávalo dělé jelikož logicky déle v tom mraze trvalo zahřátí :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Zní to blbě ,při výměně vstřiku ,udělal jsi výmaz chyb a nebo odpojil řj motoru aby se vymazaly závady či chyby? Aby si pak řj načetla nové data. Je to právě divný, že po zahřátí je vše ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

To ti dělá od počátku či se to objevilo po nějaké době? Asi bych zkoukl i svíčky jak jsou na tom třeba i vzdálenost elektrod. Člověk se občas chytá prkotin,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odpojil  bych autobaterii aspon na hodinu a pak zapl kliček na 1 minutuat se to načte  a nastartoval třeba to pomůže :myslim svíčky jsou dobré ngk a jsou dva 3 nebo 1 bodove (nevim jaky to má jiny název :)

 

A ten egr ventil nebo škrtící klapka je ok jestli to ten motor má ? možná se špatně otevírá

Upraveno uživatelem Lukaydo 407
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Já jednou měnil svíčky a po startu se mi občas rozsvítila kontrolka kontrolka K na palubce .Zkusil jsem z 0,9 dát 0,8 a pak jsem měl klid. Zda mne to drobet škubalo nevím bylo to před 8 lety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No egr ventil to nemá, jelikož je to benzínový motor, klapku škrtící jsem čistil a dal do základního nastavení . Ještě mě napadlo vyčistit například volnoběžný ventil. Teď mi psal kolega co děláv Peugeotu a řekl ať zkusím lépe ukostřit zapal.  cívky. Dát drát na mínus na baterii a druhý konec drátu dát na jedeš šroub co drží celou zapalovací lištu . Tak zkusím za to nic nedám. Svíčky jsem tam dával Bosch a podle čísla motoru by tam měly být dobré, původní tam byly NGK právě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...