dusang Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 Pred tyzdnom som si menil termostat a pred naliatim chladiacej kvapaliny som si povolil aj odvzdusnovak na chladici (mam motor 1.6i - TU5JP NFZ). Nevedel som, ze ma polohu otvoreny a zatvoreny, tak som sa ho snazil vykrutit. (Teda aspon predpokladam, ze ten odvzdusnovak ma dve polohy - zatvoreny: a otvoreny: ) Otocil som ho asi 6-7 krat oproti smeru hodinovych ruciciek, az pokial som nezistil, ze sa neda vykrutit:D Odvtedy mi cez ten odvzdusnovak stale vyteka chladiaca kvapalina. Skusal som ho uz viackrat otocit z polohy zatvoreny o 180 stupnov v smere hodinovych ruciciek znova do polohy zatvoreny v nadeji, ze to bude lepsie tesnit. Ale nepomohlo. Mohol som tym viacnasobnym pootocenim toho srobu nieco zlomit vnutri? Pri toceni som necitil ziadny odpor. Nemalo by sa s nim tocit iba o 90 stupnov? Dufam, ze nebudem musiet kupovat kvoli tomu odvzdusnovaku novy chladic:bojim Dakujem za kazdu radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 Je mozny ze uz byl spatnej treba pred tim nez si ho zacal povolovat Ale tusim ze se ma otocit o 90-180 stupnu pak by mel jit jen povytahnout ale ne uplne vytahnout .. protze tam za neco drzi .. takze pokud Ti neje uplne vytahnout a pritom ho dokazes o tech 90-180 stupnu zavrit tak bude problem asi v nejakym tesneni.. nez ze bys neco ulomil.. Jo a jestli me pamet neklame tak by mel byt zavreny soubezne s autem .. tzn. jak je to na druhym obrazku.. Tady je to videt.. [upravil dne 8/11/05 AKCZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 jestli to jen povytahnes,tak vymen tesnici gumicku(o-krouzek)a zasroubuj to zpet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusang Odesláno 8. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 AKCZ: ja ho mam teraz stale v polohe, ako je na prvom obrazku. Problem je, ze si uz ani nepamatam, ako bol povodne:myslim Ale mam taky pocit, ze ked som ho dal rovnobezne s autom (ako na druhom obrazku alebo na Tvojom obrazku), tak chladiaca kvapalina vytekala rychlejsie - preto som usudil, ze v tejto polohe je otvoreny - ale mozem sa mylit. Ked ho mam v polohe, ako na prvom obrazku, tak je zapadnuty v takych zarazkach. trollik: takze ten srob by mal ist uplne vysrobovat, aby sa dalo vymenit tesnenie? alebo ho iba vytiahnem kolmo hore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 Pokud se ti to podařilo protočit kolem dokola, tak jsi ulámal ty zobáčky, co tam jsou. Normálně se to pootočí jen o 90°, pak to jde vytáhnout. Co s tím teďka, těžko říct, možná by stačilo vyměnit ten těsnící kroužek, a po odvzdušnění to třeba zalepit, když to samo nebude držet, ale to fakt těžko hádat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusang Odesláno 8. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 oddie: a aka je prosim Ta uzavreta poloha? Napriec autom (prvy obrazok) alebo vodorovne s autom (druhy obrazok). Pisal si, ze to ide vytiahnut. Tzn., ze ked to bude v otvorenej polohe, tak to pojde vybrat von z chladica uplne, ked to budem tahat kolmo hore? Lebo skusal som to aj povytiahnut, ale ide mi to povytiahnut asi tak 0,5 mm. Sorry, ale radsej sa teraz opytam taketo \"priblble\" otazky, ako by som to mal urvat uplne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 Řešení je prosté - dej to pryč, sežeň so gumovou trubku se stejným průměrem jako je hrdlo, z druhé strany tam vraž šroub a jak na straně šrkoubu, tak na straně hrdla to stáhni stahovacíma páskama. Mně to vystřelilo u 309 při jízdě. Tohle je jednoduchý a velmi účinný řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 Na tom druhém obrázku je poloha zavřeno. Nicméně, je v tom v podstatě bajonet, takže je to fuk, když se ti podařilo to protočit, tak bude ukroucený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 Uz si to vybavuju.. je to opravdu jen o 90 stupnu ale musim rict ze me ven teda nesel .. jen povytahnout o tech cca 0,5cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusang Odesláno 8. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 No super, takze som to dolamal Toto je fakt asi posledna vec, co som si na aute sam robil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurenadvore Odesláno 3. duben 2010 Sdílet Odesláno 3. duben 2010 chalani, este som sa ani nepredstavil, ale potreboval by som vediet ake bolo riesenie tecuceho odvzdusnovaka na chladici. zalepil to niekto, pripadne da sa kupit ten ventil aj samostatne? tiez som odvzdusnoval, asi 8x krat odkedy je chladic novy. stale sa bez problemov hybalo s tym ventilom, ale naposledy ako isiel hore, tak sa uz nevratil. zostal asi 2mm nad zapadnutim a iba sa toci. poradite? dakujem [upravil dne 5/4/10 kurenadvore] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.